måndag 14 mars 2016

Vinnarna är...

De 4 nummren som vinner är...
7, 9, 12 och 13

Stort Grattis till de fyra vinnarna/
Congrats to the four winners
*
OLGA FINK
*
IAZ
*
ANNA/AnnasPysseltajm
*
JOHANNA 1978

Gör så här:
Välj digitala stämplar för 150SEK från nedanstående länkar. Namn vad de digitala stämplarna heter och vad de kostar står under varje bild. Maila sedan vilka ni vill ha till min mail skogstokiga@outlook.com så mailar jag bilderna till dej.

Do like this:
Select digital stamps for 150 SEK from the links below. Name what they called and what they cost is written under each picture. Mail then what you want to my email skogstokiga@outlook.com and I will mail the pictures to you.


Thank you all for participating in Skogstokigas Blog Candy
Skogstokigaste pysslkramar
Petra Maria

3 kommentarer:

Olga Fink sa...

Wow so happy to be one of the winners! Thank you so much!
xoxo Olga

iaz sa...

Åh va glad jag blev att jag vann. Tack ☺ Måste kolla in vilka jag ska välja. Återkommer inom kort 😊 kram

Johanna1978 sa...

Woho! Tack så mycket! Sätter mej direkt och kollar vad jag vill ha :)