söndag 9 december 2012

Årets snyggaste alster...

och det hamnade hos mig :O)
Massor av härliga julvimplar på rad skapade av otroligt duktiga tjejer.
Men oj... det var inte lätt att fotografera underverket.
Inne var det för mörkt, så jag fick bege mig ut på altanen.
Så här ser det ut...
*
Först visas framsidan av den.
Så som jag har den hängande på väggen inne :O)
*
*
*
Nu kommer en närmare presentation av varje vimpel.
Vimpen ovan är skapad av:
*
*
Vimpen ovan är skapad av:
*
*
Vimpen ovan är skapad av:
*
Vimpen ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpen ovan är skapas av
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
Gunnie
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av
*
*
Vimpeln ovan är skapad av:
*
*
Vimpeln ovan är skapad av.
*
*
__________________________
Så här ser baksidan ut av vimpelraden
Det var allt för idag!
Skogstokiga julkramar
Petra

5 kommentarer:

Cathrin sa...

Jätteroligt att vara med på detta och det TACKAR vi Lena för. Så kul att se hur olika det kan bli fast alla fått samma "uppdrag"....BRA jobbat tjejer. Nu önskar jag dej Petra en RIKTIGT God och lite Skogstokig Jul. KRAM Cathrin

Jessika sa...

Tack för diggisarna! God Jul!
Kram Jessika

Veronica sa...

Vad kul att du gillade det. Lenas idé var en rolig grej som jag gärna hoppade på. Tänker som Cathrin, att det var så kul att se hur olika men ändå lika alla blev.
God jul Petra och ha det gott!

Kramelikram Veronica

Lottas vrå sa...

Vilken gåva!
Så fin vimpel.
Ha en skön ledighet och god jul!
Kramar

Soulsister sa...

Kul att du gillade den, det var jätteskoj att göra "min" del åt dig :)
Tack för all inspiration under året. Kram från mig o god jul!