måndag 27 februari 2012

Skogstokig Altrad Plastlåda

Här kommer en alstad 2 liters plastlåda till mina
Promarkerspennor med Skogstokigas
"Digi Bärbusarna"
"Digi Söt Ängel"
Svamparna kommer från "Digi Höstdekorationer"
"Digi Blommor och Löv"
"Digi Cirkel Swirls"
Jag har återanvänt den här plastlådan som från början innehöll massor av godis.
Där förvarar jag mina Promarkers sedan 2år tillbaka för att de ska hålla längre.
Lufttät och behändig. Hela 72 stycken pennor ligger det i lådan och jag kan nog
klämma ner ett par till :O). Fick för mig häromdagen att jag skulle dekorera
den och så här blev resultatet. Skogstokig/Retro-stil.
Hoppas att ni blir inspirerade.
Skogstokiga pysselkramar
Petra

4 kommentarer:

Pysselbus sa...

Suprfin, Petra!!! Praktiskt tips... Kanske skulle altra min låda med... TAck för inspirationen!

Kram
Linda

Gro sa...

Så fin den ble! Mye bedre enn en kjedelig plastboks!

christine schärfer sa...

Vad fint lådan blev. Tack för inspirationen.

Kram
Christine S

Pillan sa...

Vilket lyft på en vanligt plastlåda!! Det blev kanonfint!! :-)
Kram