fredag 10 februari 2012

Blog Candy a la Skogstokiga

Skogstokiga öppnar efter sommarledigheten
...och vill fira detta med en Blog Candy.
Vinsten är14st gummistämplar med bland annat påskmotiv
som kommer att gå till en vinnare.
***********
För att delta gör du så här
***
1 lott = Skriv en kommentar här i inlägget.
***
2 lotter = Skriv en kommentar här i inlägget.
Lägg till bilden och länka från din blogg.
***
3 lotter = Skriv en kommentar här i inlägget.
Lägg till bilden och länka från din blogg.
Lägg till dig som följare.
........................
OBS!
Gäller från och med idag den
10/2-2012 till och med den 22/2-2012
Vinnaren presenteras här i bloggen torsdagen den
 23/2-2012
..........................
Skogstokiga pysselkramar
Petra

116 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Grattis till 4 år!
Klart man vill vara med och fira
Har länkat från min sidebar...följare är jag sedan tidigare

Ha nu en fin helg
Kram Inga

Carina sa...

Visst vill jag vara med och fira. HIPP! HIPP! HURRA!! HURRA!! HURRA!!
Grattis, länkar från min sidebar och följare är jag redan. Trevlig Helg
kramisar

Henrietta sa...

Redan fyra år?? Grattis! Jag tar tre lotter och håller tummarna!
Kram Henrietta

Millen sa...

Grattis till Er! Följer er blogg alla dagar!

Malin sa...

Grattis grattis tiden går fort!
Länkar från min sidebar.
Ha det bra!
Malin

Anneli Mellstrand sa...

Grattis , följare sedan tidigare har har länkat från min sidebar .........

Tiden går fort när man har roligt

Kram
//anneli

Tonje sa...

Hipp hurra for dere!
Jeg vil gjerne være med på trekningen med 3 lodd. Ønsker dere en fin dag videre! :) Klem fra Tonje

snojbi sa...

Stort GRATTIS.
Följare är jag redan så nu har jag lagt bild med länk i min högra sidebar
Kramis

Anonym sa...

Grattis till 4 år!
Älskar dina stämplar.
Camilla

farmor ankus sa...

Så klart man vill vara med. jag länkar.
ha en trevlig helg.

Lottas vrå sa...

Detta vill man ju vara med och fira så grattis till de 4 åren!
Har skrivit ett inlägg om ditt firande där jag även länkar hit Är följare sedan tidigare.

Ha en skön vinterhelg.
Kram Lotta

Evas Pyssel sa...

Grattis på 4årsdagen !! Tiden går fort minsann. Jag är med, länkar och följer redan. Kram Eva

Christine sa...

Wow, självklart vill jag vara med. Kommenterar här, inlägg på min blogg och följare är jag redan. All check! Har en super härlig fredag.

Kram
Christine

Anna sa...

Härligt! Påskstämplar har jag inget utav! =)

3 lott till mig =)

http://mossahus-scrapping.blogspot.com/2012/02/blogcandy.html

Annelie sa...

GRATTIS!!
Jag är jättegärna med & firar!
Har länkat i min sidebar & är följare sedan länge :)
Trevlig helg!

Jannike sa...

Behöver verkligen fylla på med nya skogstokiga stämplar, men med massor av veterinärräkningar så får man hålla i pengarna.

Följer bloggen redan
och här är länken till mitt inlägg om bloggcandyn

http://kortkonst.blogg.se/2012/february/bloggcandy.html

Anna sa...

Grattis Grattis!! :)
Klart man vill vara med o fira.
Jag har gjort det man ska för att få 3 lotter. :) Trodde faktiskt att jag redan var följare men men...nu är jag det iallafall :)
Kramis

Anonym sa...

Grattis
Tittar in till er varje dag o då blir man på bra humör.
Så det är klart att man vill vara med o kul att man kan vara med utan att ha blogg
Kram
Kesti

Vera.m.fl sa...

Hipp hurra- grattis på fyraårsdagen! :)
Jag vill gärna delta i candyn och länkar in i min blogg. Är redan följare.
Ha en skön helg!
Kram/ Vera

Anne-Lie Assarsson sa...

Åh så kul! Och grattis till 4 år med Skogstokiga!

Sonja sa...

Ett stort Grattis på 4-årsdagen!
Gillar era stämplar enormt mycket!
Kram Sonja

Kreativa Kakan sa...

Grattis grattis!
Klart jag vill vara med. Länkat har jag gjort och följare är jag sedan tidigare.

L8 sa...

Ett stort GRATTIS till 4-år!!! Tack för all inspiration. Självklart har jag länkat i min sidebar och följare är jag så klart redan :)
Kramisar
L8

Annie sa...

Ett stort grattis till en kanon blogg. Klart man vill vara med på en sån najs bloggcandy. :)

Annie sa...

Glömde ;) Givetvis tar jag tre lotter så klart :)

Lindha sa...

Grattis till 4 år!!
Självklart är jag med och firar!
Kniper 3 lotter!

Kram Lindha

Akinna3 sa...

Grattis !!!!!

Jag har ingen egen sida,
men hoppas på tur ändå.
Ha en skön helg!

Pyssel och Kort sa...

Grattis !!
Vill gärna vara med,
länkar på min sida följare ä jag reTrevlig helg
Kram Elindan.

maria sa...

Grattis :)

Har följt din sida ett tag och köpt dina stämplar på tradera. Bara älskar dina motiv :)
Följare är jag sen en tid tillbaka och länka dig har jag också gjort i inlägget och i sidebaren.

Kram

Cissi sa...

Hipp, hipp, hurra till 4 år.
Länkar från sidebar, blivit följare och lämnar en kommenter = 3 lotter

Jenny sa...

Stort och Stort Grattis till 4 år. Klart man vill vara med och fira. Tack för all inspiration under åren.
Har skrivit i min blogg om det smarriga godiset och länkat hit. Följare är jag sen tidigare.

Ha en fin helg.
Kram Jenny S

Minnen Alive sa...

Grattis till fyra år! Jag är följare och jag har länkat från min sidebar. Nu håller jag tummarna.

Jessika sa...

Grattis till 4 år!
Jag är följare sedan tidgare.
Har en bild länkad hit från min sidebar.

Nu hoppas jag bara!!!

Joan sa...

Stort tillykke med de 4 år. Dine stempler er bare superskønne :-)

WencheP sa...

Gratulerer med 4 år!

Flott blogcandy, blir gjerne med i trekninge. Har vært følger lenge og har linket i bloggen min (3 lodd til meg)

ulrika sa...

Grattis !
Klart man vill vara med och fira.
Jag hoppas stämplarna blir mina.
MVH Ulrika

Kattiz sa...

Grattiz till 4 fantastiska år, och många fler ser jag fram emot :)Följare är jag redan, har länkat från min blogg och hoppas nu turen är på min sida :)
Kram Kattiz

Vaktmästarn sa...

Grattis på 4-årsdagen! Vill absolut ha en chans på de där stämplarna, så jag norpar åt mig tre lotter. Har blivit följare och länkat från:
http://pappersgalen.blogspot.com/

Ska kolla runt lite nu:)
Kram, Outi

Maja sa...

Grattis till 4 år! Vill gärna vara med och fira din blogg.
Jag länkar och blir följare så det blir 3 lotter och så får jag bara hoppas på tur :)))
Kram Maja

Annika kort & gott sa...

Jag tar gärna 3 lotter och hoppas på tur! Jag har länkat i sidebaren på min blogg och följer sedan tidigare via bloglovin.
kram Annika

Ann-Charlotte's blogg sa...

Grattis till 4 år!
Är jätte gärna med och firar och tar gärna 3 lotter.
Trevlig helg!
Kramis

Ulrika sa...

Grattis till 4 år!!! Självklart vill man vara med och fira. Har länkat från min sidebar. Ha det så gott! / Ulrika

Anonym sa...

Tar en lott jag med. Och grattis till 4 år
Mvh Emmily

EmmaB sa...

Grattis!! Självklart vill jag vara med och fira :)
Har länkat till er från min sidebar i bloggen och är även följare. Jag tar emot tre lotter och håller alla tummar och tår :)

Malin E sa...

Hej!
Jag har tagit 3 lotter.
Grattis till 4 år verkligen!
Kram MAlin

Soulsister sa...

Jag vinner aldrig, men önskar alla andra lycka till! Kram

Karin sa...

Fyra år! Grattis.
Väldigt trevligt att få vara med och fira!
Har skrivit ett inlägg om er i min blogg som ni hittar här: http://pyssel.kratos.se/post/2012/02/12/Blog-Candy-hos-Skogstokiga.aspx
Följer er via google-reader så beroende på hur ni räknar blir det 3 lotter.

Emelie sa...

Vad roligt! :D har fixat så jag får 3 lotter. http://creatingwithpaperandglue.blogspot.com/2012/02/candys.html
Kram

Annaf sa...

Denna underbara hemsida man går in å njuter varje gång Grattis!
Jag är gärna med i utlottningen

Annika sa...

Vilken läcker candy! :)

Jag är följare, har länkat i min sidebar och kommenterat här. ;)

Tre lotter... Nu hoppas jag på tur!

/Annika

Monika1971 sa...

Stort GRATTIS till de fyra åren! Älskar dina stämplar och vill självklart vara med och tar därför en lott.
Ha det så gott!
Monika
:)

Monika1971 sa...

Stort GRATTIS till de fyra åren! Älskar dina stämplar och vill självklart vara med och tar därför en lott.
Ha det så gott!
Monika
:)

Hozzan sa...

Grattis till firandet! Deltar gärna i mumsig Candy och "paxat" 3 lotter genom att ha blivit följare, länkat och skrivit kommentar.

maska sa...

Gratulerer med 4 år.
Jeg blir gjerne med. :)

Anna sa...

Grattis! Har länkat från min sidebar. Följare är jag redan.

Kram Anna

Pillan sa...

Grattis till 4-åringen! Jag har länkat från min sidebar och nu är jag oxå följare!!
Kram, Pillan

Anonym sa...

Tar 1 lott och hoppas på TUR, TUR, TUR /Ulrika K

Nina sa...

Jag norpar nu åt mig 3 lotter. Har länkat er från min blogg (http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/02/blogcandys.html) och jag har blivit följare av er.

Zora sa...

Tänk vad tiden går redan 4 år...Grattis!! Har tagit 3 lotter._ Följare, lagt i sidebaren och skrivit:O) Nu är det bara att hoppas.

Johanna sa...

Åh vad roligt och grattis till 4 år. Jag har gjort det som krävs för att få 3 lotter och nu hoppas jag på tur.

Ha det bra!

cissi sa...

Ett stort grattis! Jag har länkat bilden i min sidebar och följare är jag sen länge.

Pinglans pyssel sa...

Grattis i stora lass!! Bild och länkat är gjort och jag har blivigt följare :)

Ingela

Jenny J sa...

Åh vad kul med blogcandy!! Stort Grattis!!!! Jag drar en lott och hoppas på tur...
Kram

Nick sa...

Grattis till 4 fantastiska år!

Följare är jag ju redan. Har lagt till bilden och länkat från min sidebar.

Hoppas på lite tur för de där stämplarna är ju så fina...

Anonym sa...

Vill VINNA. Underbart med blod candy al a skogstokiga.

Ziro sa...

Grattis! Jag har nu lagt upp bild och länk i sidan på min blogg och följare är jag redan. Jag tar alltså tre lotter.

Anonym sa...

Grattis !
Jag tar en lott och hoppas på det bästa
Kajsa

sk.nordin@bredband.net

Jonna sa...

Grattis till 4 år!!!
Vill gärna vara med och fira. Tar tre lotter och hoppas på mycket tur ;)

Elly sa...

Grattis till 4 år! Länkar ifrån bloggen och är nybliven följare!

Wenche sa...

Herlig candy, 3 lodd til meg :-)

Nicole sa...

Grattis till 4 år!
3 lotter för mig!

TinaLinn sa...

Grattis! Absolut vill jag vara med och fira och tävla om den underbara candyn. Jag har länkat från min sidebar, samt blivit följare =)
tinalinn.blogg.se

Sara-SaGam sa...

Jag vill vara med! Länkar från min sidebar.
www.sagam.blogg.se

Elin sa...

Gratulerer! Jeg melder meg gjærne med på denne lekre candyen dersom "utlendinger" er velkommen :o) 3 lodd på meg.

Spacegirl sa...

Grattis :-)
Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter och här ör min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/22-februari-vinn-harliga-stamplar.html

Spacegirl_@spray.se

Paul sa...

Jag är med och firar!

Anonym sa...

Vill jättegärna vara med i utlottningen med en lott. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Neha Jain sa...

hi

new follower here..
Steps Towards Crafting

Neha Jain sa...

thanks for chance to win this lovely candy

Neha Jain sa...

posted the candy on sidebar

Scraptroll sa...

Vi gratulerar, vi gratulerar, vi gratulerar underbara Skogstokiga idag ;-)
Det skulle passa såå bra med lite påskstämplar för jag har faktiskt inga sådana :-P
Jag har länkat med bild i min blogg och jag följer den här bloggen med Bloglovin hoppas det gills.

MILA25 sa...

Thank you for the opportunity to participate in your game.
Let it will be hosted on your blog and I'll look into it.
Congratulations on the anniversary.
Stamps are simply wonderful.
I'll ask nicely for 3 tickets :)
Hugs Mili

bittan sa...

Grattis till dig o don fina blogg !
sätter mig som följare o tar två lotter .
bittan4@gmail.com

bittan sa...

Grattis till dig o din fina blogg !
sätter mig som följare o tar två lotter .
bittan4@gmail.com

pysslarmia sa...

Jag vill också vara med och gratta, såklart

Annefia - Fialand (pyssel och prat) sa...

Wow! 4 år! Grattis! Jag vill jättegärna ha två lotter och länkar från min sidebar.

Rosjen sa...

Grattis till 4 år och underbara stämplar! Jag hoppas på tur och tar tre lotter :-)

Johanna sa...

Stort GRATTIS.
Följare är jag redan och nu har jag länkat från min blogg.
Kram Johanna

ela sa...

vill gärna delta......
är nybörjare på området så några stämplar skulle passa bra.
följer din blogg men har ingen egen.
mvh
elainesbild@yahoo.se

Solweig sa...

Grattis!
Tittar in på din sida varje dag du gör sååå fina stämplar för att inte tala om alla fin inspiration som man får.Jag har lagt till mig som följare så jag tar 2 lotter och hoppas på lite tur. Lycka till i förtsättningen

Trevlig helg önskar Solweig

sara s sa...

Åh, vad kul med en bloggcandy med en mass Skogstokia stämplar!!!
Har bloggat (http://enuffes.blogg.se/2012/february/bloggcandy-fran-skogstokiga.html), länkat och blivit följare så tre lotter lägger jag beslag på =0)

Theresia sa...

Tre lotter för mig! Har länkat blivit följare och komenterat.
Nu hoppas jag på tur!

Trevlig helg, Theresia

Jessica sa...

Vill gärna vara med att fira.....följer redan din blogg, skall försöka att länka då jag är rätt ny på bloggandet....Vill gärna vinna!!Jessica

Kat! sa...

Grattis på födelsedagen... har länkat från min blogg och är numera följare av denna......

//Kat!

Charlotte "Clotte" sa...

Grattis Hurra x4 :) Jag vill vara med och fira.
Hoppas vinna fina stämplar. Mvh
Charlotte clotte@live.se

Cattiegirl sa...

Stort grattis!
:-)
#3 lotter tack, följer å har länkat från min sida!
Kram
Cattie

Anita sa...

Hej!
Klart jag vill vara med om en vinstchans till din blogcandy.
3 lotter har jag. Följare har jag varit sen innan.

Grattis till fyra kreativa år, du Skogtokiga Petra.
Stor kram

Maria André sa...

Grattis!
Själv vill jag tinga 3 lotter då jag följt era regler.

xx/Maria aka MulleSnuttan

Anonym sa...

Grattis till dina 4år... =) synd att man inte har upptäckt dem tidigare... =( för dem är verkligen super söta.. blev kär i dem med en gång...
Kram Sara

Karolina/karehed sa...

Grattis till 4 år! :-)
Jag tar en lott och håller tummarna att dessa fina stämplar hamnar hos mig.

Monika O-sson sa...

Gratulerar till 4 år! Jag vill vara med. Mitt äldsta barnbarn gillar stämplar och pysslar med scrapbooking.
Varm hälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Emma sa...

Grattis till 4 år:)
/Emma

Karlsson på taket sa...

Grattis till 4 år! Vill gärna ha en lott med chans att vinna fina stämplar!

Kimellim sa...

Har ingen blogg men lägger till mig som följare då jag absolut vill se mer fina kort i framtiden :)

Anonym sa...

Grattis till de 4 år som gått.
Hoppas vi även i fortsättningen få se mera av dina stämplar.
Kram Pyret

Laila sa...

Jag tar gärna 3 lotter.
Följer er och har klagt en inlägg på min blogg

Anonym sa...

Hej
Tittar och beundrar din sida varje dag.
Har handlat hos dej till och från.
Gillar verkligen dina stämplar,så klart vill jag vara med på en lott.
Vänligen Susanne

Ida sa...

Grattis grattis :) Tar två lotter och håller tummarna länkade till er från min blogg :)

Gro sa...

Vil gjerne være med og feire dere, har vært fan av Skogstokiga siden jeg oppdaget dem! Følger har jeg vært lenge, og håper på flaks!
Klem fra Gro!

Mia sa...

Grattis till fyra år :)
Jag vill gärna vara med och fira.
Länkar, skriver och följer :)

Kram Mia

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Gratulerer så masse! ♥

Jeg er gjerne med og feirer deg og tar 3 lykke-lodd! Postet candyen i sidebaren min og er følger!

Krysser scrappefingrene!

Klem fra Hilde

Marit sa...

Vil gjerne være med og feire, så har kommentert, lagt inn lenke fra min sidebar og lagt meg til som følger :)
Gratulerer så masse :))

Anonym sa...

Grattis !
Helt undrbara stämplar önskar att ajg skulle få vinna :) Kram Lena

bili sa...

Vill vara med och fira till 4 år. Skriver en kommentar, länkar till min blogg och lagt mej som följare
= 3 lotter. http://kortfonstret.blogspot.com/

Anne sa...

Ett stort grattis! Jag älskar de Skogstokiga stämplarna.
Ha det bra!
Anne Lundstedt

Nina sa...

Grattis med 4 års-dagen! Ønsker dere alle en kjempeflott feiring!

Kram!
Nina fra Norge