onsdag 16 november 2011

Skogstokigt Julkort nr.17

Här kommer ett julkort från mig med Skogstokigas
"Tomtenissarna"
"Cirkel Nej se det snöar"
Jag har skurit ut texten "SNOW" från en mall jag fått av sötaste Lena.
Snön på bokstäverna har jag gjort med snöpenna och embossingfön.
*
*
*
STEARINLJUS OCH DIGGISAR!!!!
Kära Katarina fick mig att börja fundera när hon skrev att det var en
nackdel med digitala motiv. Att det inte går att använda på stearinljus.
Jag tog mig en funderare på detta och vips
hade jag minsann listat ut hur man gör :O)
Snart kommer inlägg om detta!
*
*
Det var allt för idag!
Skogstokiga pysselkramar
Petra

6 kommentarer:

Cathrin sa...

Underbart kort!!Vilken härlig "snow-mall", jättefint.Ska bli spännande att se om jag har samma idé ang diggisar på ljus. Ha en bra dag kram Cathrin

Lena sa...

Va fiiint det blev!! :-)
Härligt med snöpennan!!

ha en bra dag!!

Kram Lena

Jenny sa...

Snyggt kort. Väntar med spänning på hur man kan överföra digisarna till ljusen. Det ska bli så kul att se hur man gör och kan börja använda dom på ljusen med.

Fleur sa...

WOW this is fab. I love the fun image
BIG HUGZ Fleur xXx

Flower sa...

A flower cannot blossom without sunshine, and man cannot live without by Rp

Flower sa...

Every flower is a soul blossoming in nature .Earth is a flower and it's pollinating Revathi