måndag 3 oktober 2011

Skogstokig Babykort med födelseinfo

Här kommer ett babykort med födelseinfo från mig. Har försökt
ta så många bilder som möjligt för att få med alla detaljer. Jag har skurit ut
LOVE i kraftig kartong efter en orginalmall av trä/massonit som jag köpt.
Tyckte det passade bättre i kartong än i trä, som orginalet var gjort i.
Känns lite mer som att man gjort det själv då :O)
Limmat olika mönstrade papper som passar ihop.
Jag valde att göra tre hål att sätta ringarna i (som håller ihop sidorna)
istället för fem som orginalmallen har.
De Skogstokiga motiven är...
..."Digi Tag Baby" (från DIGGIPAKETET)
"Baby kryper"
"Minibus""Digi Höstdekoratoner" (Svamparna)
"
Digi Tag Kärlek" (från DIGGIPAKETET)
"Baby i nalledräkt"
"Tag-Björnen sover"
"Minibiljett-Go och Glad"
"Digi Tag Pojke" (från DIGGIPAKETET)
"Digi Födelsedata nr.1"
"Minisigill Love"
"Drömbus"
"Tag-Bä bä vita lamm"
Hoppas att ni blir inspirerade!
Skogstokiga pysselkramar
Petra

8 kommentarer:

Millen sa...

Helt underbart!

Cathrin sa...

Wow.....helt underbart. Ska studera lite mer senare idag så jag inte missar någon liten detalj. Så imponerande. Kram Cathrin

Carina sa...

Snyggt, mycket att titta på:)
Kramis

Nick sa...

Har bara ett ord
WOW!

Ann-Charlotte's blogg sa...

Välarbetat och snyggt, mycket fint att titta på!
Kramar

Petra/Paradise sa...

Men så oootroligt snyggt!!!
Vilket jobb du lagt ner!
Massor med fina detaljer att vila ögonen på!
KLOCKRENT!!!!

kramisar

Piglet sa...

Vilket underbart kort! Härlig idé med bokstäverna! Love kommer nog att uppskatta det en dag :D

Soulsister sa...

Oh, vilket jobb du lagt ner, alla detaljer. Jättefint!

KRAM