fredag 19 augusti 2011

Skogstokig Barnvagn

Här kommer en barnvagn från mig med Skogstokigas
"MiniBaby"
"Text nr.43 Välkommen till världen..."
"Text-Ett lite knyte av lycka"
Jag såg en mall av en barnvagn gjord av papper för ett tag sedan.
Kommer tyvärr inte ihåg vart. Så jag gjorde en på fri hand istället.
Jag har använt mig av kraftig kartong till hjulen och barnvagnen
för att få stabilitet. Chalkat och ritat stygn. Motivet av Babyn är gjord
så att den kan användas både fram och bak. Limmet jag har använt
kommer från Panduro Hobby och heter Quick Glue. Det är såååå bra!
Hoppas att ni får inspiration
Skogstokiga pysselkramar
Petra

6 kommentarer:

Lottas vrå sa...

WOW! Vad fin! Liftvarning. Kul att den står upp på en upphöjning.
Tack för inspirationen-
Lotta (Lof)

Cathrin sa...

Underbar!!! Gillar hur mycket som helst:-)
Kram och trevlig helg Cathrin

Carina sa...

Snyggt, satt själv för någon dag sedan och försökte få till en barnvagn (Vikbart kort) men den såg inte klok ut...ler..
Ha en bra dag

♥Gry sa...

Hærlighet!!!!
Såååå lekker, så flink du er <3

klem

Anonym sa...

Oj så fin den är,du är verkligen duktig.
Vänligen Susanne

Jenny J sa...

Så underbart söt!!!