måndag 8 augusti 2011

Blog Candy a la Skogstokiga

Nu har du chansen...
...jag lottar ut ett set av de här söta motiven från Skogstokiga.
"Pojke Tomte Miniatyr" (stl.4,9x8,6cm)
"Flicka Tomte Miniatyr" (stl.4,3x8,2cm)
En vinnare har chansen.
Från och med idag måndagen den 8/8-2011
till och med måndagen den 22/8-2011 (vid midnatt)
..................
SÅ HÄR GÖR DU FÖR ATT DELTA
En kommentar här i inlägget=1 lott
En kommentar + länka från din blogg=2 lotter

Vinnaren presenteras här i bloggen tisdagen den 23/8 kl.07.00
*
*
Lycka till!
Skogstokiga kramar
Petra

91 kommentarer:

Anonym sa...

SJÄLVKLART!! Vill jag vara med och hoppas tur. // KiA

Kattiz sa...

Oj, detta kan jag ju bara inte missa. Länkar från min sida och hoppas på tur ;)
Å så många fina alster jag sätt här under sommaren men har varit lite lat på kommentarsfronten men nu är man tillbaka till vardagen igen.
Kram Kattiz

Carina sa...

SJÄLVKLART vill jag ha chansen och vinna tomtarna, så goa:)
Länkat från min sidebar och sen får jag hoppas att turen kommer denna gång till mig.
Kram

Ziro sa...

Jag har nu lagt upp bild och länk i sidan på min blogg. Jag tar alltså två lotter.

Maritha sa...

Så söta så!! =) Jag tar gärna 2 lotter på dom...länkar såklart på bloggen! =)

Kram Maritha

Lindha sa...

Detta går ju inte att missa!! Vilken chans och vilka söta stämplar!
Jag kniper två lotter!

Kram Lindha

Elin sa...

Vilken supersöt candy! Jag tar gärna två lotter. Har länkat till candyn i min sidokolumn :)
Kramar Elin

Annika sa...

Åh dom var så söta :-) så jag vill absolut ta två lotter!
Har lagt in bild + länkat från min blogg och en kommentar här då ;-)
http://annikaborjesson.blogspot.com/

Kram
Annika

Gurkiss sa...

Åååh vilkea underbara sötisar :)
Jag tar gärna 2 lotter :)
Jag har länkat med bilden i min sidebar :)

Ha de gott
Kram Gurkiss

Maiden sa...

Å så söta!!
Jag har länkat i min "bloggcandyflik" i min blogg; www.maidens.nu

Nu e det bara å hålla tummarna! :-)
Kram
Maiden

Annaf sa...

Joho håller tummarna att jag vinner de fina småtomtarna. God jul.Anna

Carina Malmö sa...

Tar chansen att vinna stämplarna. Vilken present att kunna ge bort till den som betyder mest för mig.

Annelie sa...

Åh så söta de var, jag tar också gärna 2 lotter - Det är länkat & klart i min sidebar :)

Sivsko sa...

Hvor er det bare en dejlig candy
Jeg linker også fra min blog www.sivsko.com
Krammer Heidi

Monica sa...

Dom där skull jag gärna vilja ha....
Monica

Camilla sa...

Ååå! Ja, takk! Jeg vil veldig gjerne være med på denne candyen :D

2 lodd til meg takk ;)

Klem Camilla

AnnikaS sa...

Jag har länkat i sidebaren i min blogg och nu hoppas jag på TUR!!!
kram Annika

Pia sa...

Hvor er de søde de 2 nisser

WencheP sa...

Herlige motiver. Blir gjerne med. Har linket i bloggen min, så 2 lodd til meg.

-Wenche

Anne sa...

Ja, det är nog dags att börja tänka på lite julalster.. ;-) Jag tar jättegärna en lott.
Kram, Anne

Anonym sa...

underbara tomtar,klart man vill vara med. Hoppas, hoppas, hoppas!!/
Annette

Anonym sa...

Självklar vill man vara man och hoppas vinna de söta tomtarna.

Eva sa...

Såklart jag vill vinna dessa söta tomtar. Har länkat från min sida och hoppas nu förstås på tur!
//Eva

Anonym sa...

Underbara tomtar, nu får man hålla tummarna hårt.

Kramis från Carola!

Anneli Mellstrand sa...

Vill också vara med länkar från min sida ,håller tummar och tår och hoppas på tur .....

kramar
//anneli

Pyssel och Kort sa...

Hej
vill gärna vara med och prova lyckan.
Länkat på min sidebar.
Kram Elin

Anonym sa...

Självklart vill jag ha en lott! Har varit på väg att köpa dessa sötnosar men aldrig kommit till skott... Hoppas på turen i stället /Ulrika K

ScrapElla sa...

Hej!
Jag gillar verkligen dina skogstokiga tomtar
å vill mer än gärna ta 2 lotter för en chans att vinna.
Har länkat till dig i min sidebar.
Ha en bra dag.
Kram ScrapElla

Anonym sa...

Underbara! Så klart jag vill vinna// Anki

Knasisen sa...

Åh, söta tomtar!

Sofie

Rebecca sa...

Fina motiv! Jag länkar i sidebaren i från min blogg, och tar då 2 lotter :)

Johanna sa...

Åh, så sött. Vill gärna vara med. Har lagt bilden i sidbaren och länkat tillbaka hit.

Ha det bra!!
Johanna

Scraptroll sa...

Åh så söta de är!!! Jag tar två lotter :-)
Har länkat i min blogg

http://scraptroll.blogg.se/2011/august/blogcandy-hos-skogstokiga.html

Tonje sa...

Så skjønne nisser, de vil jeg gjerne ha sjansen til å vinne! 2 lodd til meg. Klem fra Tonje

Emelie sa...

Klart man inte missar denna utlottning! Jag har även länkat i min blogg.
//Emelie

L8 sa...

Detta kan man in missa!! Självklart har jag länkat i min blogg också, i sidebaren...
Kram
L8

Jenny sa...

Klar man ska vara med. Har länkat till dig i sidebaren i bloggen oxå. Så nu blev det två lotter. Håller tummarna.
http://jennykrypin.blogspot.com/

Sivic sa...

Nydelige stempler, takk for muligheten til å vinne disse skjønne stemplene.
Har lagt link i sidebaren min, så da blir det to lodd på meg også : )
Ha en fortsatt fin sommer!

snojbi sa...

Nämen oj vad de var söta.
Jag vill oxå vara med.
Har lagt bild med länk i min högra sidebar

Kramisar

Elin sa...

Sjklart vill även jag vara med, men jag äger ingen blogg än...så jag tar en lott och hoppas på min tur.

Lottas vrå sa...

Man hoppas det dröjer ett litet tag till innan julen är här, men detta tillfälle vill man inte missa.
Har bloggat om din utlottning här http://lottasvra.blogspot.com/2011/08/blogcandy-hos-skogstokiga.html

Tack för chansen! Lotta (Lof)

Jok_96 sa...

Åh vilka underbara stämplar, jag älskar era stämplar, de håller så fin kvalité.
Jag har såklart länkat i min blogg, så nu håller jag tummar å tår ; ) Kram Johanna.

Linda sa...

Fullkomligt underbara stämplar! Måste ha! Jag har länkat från min sida till er: http://mittlivsomlinda.blogspot.com/2011/08/blogcandy.html
Nu är det bara att hålla tummarna!
Tack för mycket fin inspiration!
Kram

frida sa...

Åh, tänk va många fina kort det kan bli till jul! :)

Millen sa...

Självklart vill jag också vara med. Läser nästan dagligen och inspireras. Länkar även i min egen blogg.

Pia sa...

Naaaww! Vill ha, vill ha, vill ha, vill...

Pillan sa...

Åh så söta de är!! Jag har lagt bild och länkat från min sidebar.
Nu håller jag tummarna hårt hårt!!
/Pillan

Marit sa...

Jeg blir også med.:)
Søte stempler.

Anette sa...

Åh, så fina. Dom skulle passa mig perfekt, jag som har tomtar på loftet.

Jag har länkat.

MezzaNotte sa...

Åh,så fina... Har inte en enda skogstokig stämpel. Så dessa skulle jag bli överlyckl över att få ha min ägo!

Så jag länkar från min sida och hoppas på en massa tur!!

Jenny J sa...

Vilka sötnosar!! Jag vill gärna ha en lottoch hoppas då att turen är på min sida. :)

cissi sa...

Så klart man vill vinna dem fina stämplarna. Gillar ju dina alster och stämplar väldigt mycket!

Här är en länk till min blogg, har lagt upp din bild.
http://cissidilnotsmith.blogspot.com/

Frida sa...

Åh, de här ursöta stämplarna vill jag absolut ha en chans att vinna! =)
Har länkat med bild i min sidebar och nu skriver jag ju en kommentar här.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Sandra sa...

Åh de här söta stämplarna länkar jag gärna till i min sidebar och hoppas på tur!
Kram Sandra

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/august/22-augusti-utlottning-hos-skogstokiga.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Gör gärna ett försök,tror inte jag vunnit något i hela mitt liv.Men dessa vill jag gärna försöka vinna,helt underbara.
Vänligen Susanne

Jezz79 sa...

Sååå söta, vill gärna va med och tävla om dem!!

Anonym sa...

Så Söta!!! Har tyvärr ingen blogg.
Mvh
Annelie

jenn sa...

Klart att jag vill prova lyckan! Jag tar 2 lotter och har tippsat
http://barbados.blogg.se/2011/august/22-augusti-utlottning-hos-skogstokiga.html

Cathrin sa...

Inget snack om saken.....jag är med....så klart!!!Kram Cathrin

Sonja sa...

Va gulliga dom är!

Cattiegirl sa...

Såååååå söta?
2 lotter tack, länk i sidebaren!
Kram
Cattie

Anonym sa...

De söta stämplarna hade gjärna fått pryda mina julkort. Jag e med på 1 lott :)
kramar
/Jasmine

kladdkaka1984@hotmail.com

Kerstin sa...

Så söta. Jag håller tummarna för vinst.

Karolina B sa...

Åh de är bara för söta!

Josefine Eriksson sa...

Jätte söta stämplar!
Jag har länkat från min sidebar!
Jag hoppas att dessa stämplar kan pryda mina julkort!

Jag har nyligen lagt upp en candy på min blogg.

Jessica sa...

Vilka gulliga tomtar, givetvis hoppas jag på nybörjartur då jag inte provat på att blogga tidigare. Skall försöka lägga på min sida. // Jessica

Anneli sa...

Oj vad söta! Klart jag är med och tävlar!

Ha en riktigt fin dag :)

Gittans Pysselsida sa...

Jag vill vara med och hoppas på tur.Lägger bilden i min blog ock länkar till dig

Ha en bra dag // Inga

Tussling sa...

Jättesöta stämplar som jag givetvis vill ha chansen att vinna. Tar 2 lotter då jag även länkat i min sidebar.

//Tussling

sofiutane sa...

Håller tummarna för att få chansen att vinna dessa sötingar! Har länkat i min sidebar!

//Sofi

Katta sa...

Vilka underbart söta tomtar.
Har tyvärr ingen blogg, men hoppas på massor med tur!!!

Malin B sa...

Självklart vill jag vara med i denna utlottning! Helt underbara stämplar! Håller tummarna :-)!

Anne sa...

SÅ söta dom är! Vill givetvis inte missa chansen att vinna :) Har länkat från sidebar oxå.

Lena B E sa...

Åh så söta dom är! :)
Så klart jag vill vara med på denna utlottning, länkat med bilden på min blogg har jag redan gjort, du hittar det i min sidebar.
Ha en trevlig helg.
Kram Lena

maria sa...

Dessa godingar vill jag absolut vara med och tävla om. Jag länkar från min blogg oxå.

Håller tummarna =)

Annika sa...

Klart att man vill ha en chans att få vinna sådana fina sötnosar.
Tar en lott och håller tummar å tår.

kicki_nr1@yahoo.se sa...

Skulle vilja lämna 100 kommentarer för att ha chans att vinna, men det blir dock bara en! ;) Sitter å håller tummarna så länge, får se om det räcker!...
Kram!

Annika - drömmen om 11 barn! sa...

Jag är med och tävlar med två lotter!
Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/august/skogstokiga.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Millas blogg sa...

Hejsan!

Åh så underbara fina, hoppas på tur! Har satt en bild på dessa tomtar i min sidebar och länkat tillbaka till er, så dvs. 2 lotter!
Hoppas nu på enorm tur!!!!

Kram Milla

inga sa...

Also I sign up for these super candy.
2 lotter
http://inga2010.blogspot.com/

Christine S sa...

Åå, dessa sötnosar får gärna flytta hem till mig. Har gjort ett inlägg på min blogg o länkat hit. Önskar dig Petra en härlig vecka.

Kram
Christine

Martina sa...

Skulle vara väldigt skoj att vinna dom här söta nissarna. =)

Annacarin sa...

Hejsan!
Klart att jag vill vara med!
Super fina stämplar!
Kram Annacarin

Helena Helgesson sa...

Tar en lott och hoppas på tur!!!

Pernilla sa...

Helt underbart söta tomtar:) Vill absolut vara med å vinna:)Har länkat från min sidebar.
Håller både tummar och tår:)
Kram Pernilla

Johanna sa...

Åh!! så söta de är!!! detta kan man inte missa!!
Har länkat i min blogg
http://jolexo.blogspot.com/2011/08/blog-candy-la-skogstokiga.html

Håller tummarna ;p

Kram Johanna

Susanne sa...

Åhh höll på att missa detta.... tar gärna en lott och håller tummarna!! Kramizar

Lilang sa...

Nice gift! :)
Blog: http://lilangkrea.blogspot.com/
My etsy: http://www.etsy.com/shop/Gajzigo?ref=pr_shop_more

Anonym sa...

Jag vill vara med och önskar 1 lott. Hälsning från Monika empty_heart@live.se

papermum sa...

Så klart att jag vill ha två chanser på dessa störtsöta nissar!
Nu ska jag ´hem´och länka!