söndag 17 juli 2011

Scrapp och pyssel

Hur mycket scrappar/pysslar ni under sommaren?
Tar ni paus, går på medelfart eller skapar ni för fullt?
Själv så måste jag åka hemifrån för att låta bli att skapa.
Mitt pysselrum har alldeles för stor dragningskraft :O).
Jag lider nog att något kreativt missbruk.
Men är man konstnär så är man.
Lagar jag till exempel mat, springer jag iväg
för att rita/klippa/måla/klistra något. I pausen i ett TV-program
gör jag likadant *fniss*. Pratar jag i telefon (har headset)
så skapas det också minsann.
Skissar och ritar gör jag vaaaaaaaarje dag (utom vid semester)
.............................................
Det var allt för idag!
Skogstokiga pysselkramar
Petra

5 kommentarer:

Pysselbus sa...

*haha* Det där låter precis som jag!! Fast jag har inget headset så jag blir alldelens krokig i nacken av att ha telefonluren fastklämd vid axeln *lol* Jag älskar att pyssla och blir lätt tokig om jag inte får sticka in näsan i pysselhörnan åtminstone 5 minuter varje dag... Visst är det en underbar hobby!?!?!

Ha en skön söndag!
Kram
Linda

Soulsister sa...

Jag har haft ett långt uppehåll nu, men sådan är jag, periodare liksom...vet inte varför....det har varit mkt annat på den privata fronten som tagit både energi och tid vilket för min del inneburit att allt pyssel fått stå åt sidan.

KRAM

snojbi sa...

Jag är precis som du.
Måste oxå åka bort ( som nu )
för att kunna låta bli mitt pyssel

Cathrin sa...

Ha ha ha....du måste vara Skogstokig;-) För min del går det lite i perioder, beror oxå lite på väder och vind, sitter ju knappast inne om solen steker på. Men i huvudet är det alltid pyssel och nya idéer på g.

Kram Cathrin

Lena sa...

Visst går det i perioder, men för min del handlar det mycket vad jag hinner, scrappar i huvudet massor och hinner jag så sätter jag mig så fort jag har en stund över. vill göra mer men man får nöja sig med den tiden man får..jag hoppas jag får mer tid snart till scrapp då jag efter en liten lågsäsong är väldigt sugen!! ;-)

Som tur är finns du Petra med alla dina härliga motiv som gör en scrappsugen..;-)

Kram