torsdag 23 juni 2011

Skogstokigt Blåbärskort

Tjohej på er alla!
Här kommer ett blåbärskort från mig med Skogstokigas
"Digi Korg" (nyhet som finns under digitala motiv)
"Bärbusar"
"Digi Tag-Bläbärssylt" (finns med i det nya Diggipaketet)
och "Minibär"
"Bärbusarna" är så användbara och roliga att måla. Går ju att måla
som både lingon och blåbär. Här jag har valt att måla dem som blåbär
och lagt "Bärbusarna" i korgen och själva bären framför korgen.
-------------------
Imorgon visas ett grattiskort från mig
Det var allt för idag!
Skogstokiga bamsekramar
Petra

9 kommentarer:

snojbi sa...

Helt underbart kort

Cathrin sa...

Jamen du är ju helt makalös.....shit va fint och snart kan vi plocka de små godingarna i skogen, och perfekt att man kan göra det till ett lingonkort oxå.

Ha en trevlig torsdag min vän, kram Cathrin

Päivi sa...

Helt plötsligt blev jag så sugen på blåbär :o) Underbart kort!

Anneli Mellstrand sa...

Ett kanon super kort

Glad midsommar

//anneli

Petra/Paradise sa...

Men så läckert kort!!
MUMSIGT med blåbär juuu!! :D
Och det går ju även att måla bären som rönnbär! :D

Många kramar Petra

Petra sa...

Ett fantastiskt fint kort.

Kattiz sa...

Underbart kort! Älskar ju blåbär :)

Maud Freij sa...

Så fint, ha en bra Midsommar.
Kram från Maud

Evas Pyssel sa...

Mums blåbär !!! Dina olika bärstämplar är jättefina och användbara. Ha en skön midsommar !! Kram Eva