fredag 10 juni 2011

Skogstokiga kanelbullar

Tack söta ni för hjälpen angående blogger och kommentarer.
..............................
...............................
Varsågoda!!!
Idag bjuder jag på ett kanelbullekort med Skogstokigas
"Minibus" (så användbar till alla typer av kort)
"Kanelbulle"
"Tag-Kanelbullar""Text-Kanelbullar"
...........................
OBS!
Nya digitala bakgrunder från Skogstokiga
finns att ladda ner HÄR.

.........................
Det var allt för idag!
Skogstokiga pysselkramar
Petra

9 kommentarer:

Frideborg sa...

Åh kanelbullar och kall mjölk, det är bara hur somrigt gott.
Härligt!
Tusen tack för att du delar med dig av bakgrunder. Jättefina.
Vill bara säga att en del kan man inte klicka på.

Kram Marina

Kattiz sa...

Å så gott det ser ut :) Fantastiskt kort!
Kramar Kattiz

Annaf sa...

Mums Så bulligt kort! Super nice

Carina sa...

Mumsigt kort, tack för att du delar med dig.
Kramar

Cathrin sa...

Åh , den som ändå hade en kanelbulle hemma....shit vad sugen jag blev. Det kort är så jäkla mumsigt, vill sätta tänderna i det.......NUUUUUUU.

Jättefina bakgrunder, TACK sötaste vännen, dem ska jag använda kan jag lova:-)

Kram Cathrin

Petra/Paradise sa...

Kan enbart säga som Cathrin!! SHIT va sugen jag blev på kanelbullar nu!!! Tänk den som hade såna hemma!! *snålvattnet rinner* Ett underbart sött kort du gjort Petra!! MUUUMS!!!

kraaaam Petra

Maria sa...

Åh, vad jag blev sugen på bullar nu! Vilket härligt kort! Måste komma ihåg idén till Kanelbullens dag ( i oktober!).

Susanne sa...

Fantaastiskt smarrigt kort! Ha en underbar Pingst! Kramizar

Ann-Charlotte's blogg sa...

Du får mig att längta efter kanelbullar, härligt kort!
Kram