torsdag 9 juni 2011

Babykort från DT Lena och krångel med blogger

Har försökt och försökt att lämna kommentarer i
en del bloggar (Blogger) men det funkar inte alls :O(
Vet någon varför det är så?
................................
Här kommer ett helt sagoligt och underbart babykort från
med Skogstokigas
"Babyfötter" (bonusstämpel)
"Text nr.36-Välkommen till världen"
........................
Imorgon bjuder jag på kanelbullar :O)
.........................
Det var allt för idag!
Skogstokiga bamsekramar
Petra

9 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

underbart kort

//anneli

Cathrin sa...

Toksött!! Underbar liten bonus och du kanelbullar är ju inte fel:-)

Kram Cathrin

Gittans Pysselsida sa...

Jag har också problemmed Blogger...provade igår att kommentera som anonym och då gick det bra
Jag vill tacka för motiven vi fick för en tid sen,,,jag använder dem flitigt
Tack också för tipset om tävlingen
Kram// Inga

Carina sa...

Hej
Fick ett tips och då löste det sig för mig. Så här : När du skrivit in din adress och lösenord står det "Fortsätt vara inloggad " Ta bort krysset där om du har ett !!
Testa
Fint kort!

Annelie sa...

Vilket underbart vackert kort!
Carinas tips funkade för mig med :)

Susanne sa...

Härligt och vackert kort Lena gjort. Blogger tipset verkar fungera... Ser fram emot att bli bjuden på kanelbullar imorgon :)
Kramizar

Pillan sa...

Så härligt kort!
/Pillan

Marit sa...

Et nydelig kort.

Petra/Paradise sa...

UNDERBART fint kort Lena gjort!!! WOW WOW WOOOOOW!!!


Kramisar Petra