torsdag 19 maj 2011

Skogstokig Grattisbok/Bokbox

Tjohej!
Här kommer andra bokboxen/bokkortet från mig
med Skogstokigas
"Text Grattis"
"Litet hörn vintage"
"Text-Det är din dag idag!"
"Text-Ja må du leva" och
"Änglabus"
Jag har chalkat, ruggat, gnuggat, embossat mm för att
boken skulle få gammalt utseende. Till själva bokryggen har jag limmat ihop
två papper för att det skulle bli så stadigt som möjligt.
Motivet är målat med Promarkers.
......................
Det var allt för idag!
Skogstokiga inspirationskramar
Petra

6 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Helt underbar bok , vilket jobb du måste ha lagt ner kanon fin

//anneli

Carina sa...

Hur snygg som helst. Härliga färger och..........saknar ord. Den är helt suverän.
Ha en bra dag:)
Kramar

Cathrin sa...

Ja men jag smäller av.......wow. Super duper dunderfin.......snyggaste jag sett på läääääääänge.
Inget man smäller ihop precis förstår jag......snyggt jobbat.

Ha det gött! Kram Cathrin

Kattiz sa...

Nog det snyggaste bokkort jag sett, urläckert!

Yvonne sa...

Oooooootroligt snyggt!
Älskar den verkligen. Såå snygga papper.
Önskar en trevlig helg när jag ändå är här =))
Kram//Y

Petra/Paradise sa...

Så ooooootroligt fin bokbox! Du kan verkligen få till det helt sagolikt snyggt Petra! Så fint med vintagekänslan utanpå boken och så den söta detaljer med ängeln inuti! MUMS!
Som ett litet tittskåp! <3

KRAMISAR