onsdag 4 maj 2011

Skogstokig Bokbox/Bokkort

Hejsan hoppsan på er alla besökare!
Här visas en bokbox/bokkort från mig med Skogstokigas
"Cirkel Swirl"
"Litet hörn Vintage"
"Text- Här kommer en Go och Glad hälsning"
"Etikett-Du ska inte tro det blir sommar"
"Text-Speciellt"
"Text-till dig!"
"Text-Du är en ängel!"
"Text-Du är bäst"
"ÄnglaBus"
"Digi Ram"

Jag har klistrat en magnet på insidan av boken och en magnet
i omtaget/pappersbandet så att det går att stänga den.
Boken var sååååååååå rolig att göra så jag gjorde en till :O)
Den kommer att visas den här månaden.
.......................
.......................
Det var allt för idag!
Skogstokiga pysselkramar
Petra

12 kommentarer:

Maritha sa...

SÅÅÅÅÅ himla snygg...=)

Kram Maritha

kalltkaffi sa...

Helt fantastisk!! Tänkte hela tiden när jag läste inlägget att undra hur man gör och så till slut så kom ju beskrivningen.......PERFEKT, tack.

Måste prova. Kram Cathrin

Carina sa...

SNYGG! Den gillas:)

L8 sa...

I love it!!! Jag bara älskar ramen på bokgömman :) Så läcker! Du får akta dig ordentligt för man blir lätt beroende av att göra sådana här... Och du har helt rätt - det är sååååå kul att göra dem.
Kramis

Petra sa...

Jättefint, insidan är underbar.

Lia sa...

Wauw, Wauw this is very very beautyful,

greets Lia

Maud Freij sa...

Så himla läcker box ,men det ser svårt ut.
MVH. Maud

Janiel/ janny sa...

Oh Petra I need to try one of these book type card things.. Yours is VERY CUTE!!! Love it..

Just wanted you to know that I have posted my little Polis on my blog today if you find a minute to stop by and peek.
hugs, Janiel

snojbi sa...

Åhhhh wow hur snygg som helst

Lena sa...

Shit va fin..blev kär direkt!!! Älskar färgerna och ja allt ihop!! Du är så piffig!!

Får se om jag ger mig på den bara..hade vart kul men har jag tålamod??

Jag njuter av att titta på din istället..

Kram!!

Petra/Paradise sa...

My gooooood!
Hur fantastiskt fin var inte denna då?!!!
OJOJ!! TÄnk att få en sådan, med det meddelandet i dessutom.
Jag hade smält! OMEDELBUMS! ;)

Du kan du Petra!!

Kramis

Milo Lilja sa...

Wow!!!!! Skitsnygg!!! Häftig! Gillar dina färger och valet av stämplar oxå! =) Kramar Milo