torsdag 3 mars 2011

Skogstokigt Påskkort nr.2 och vinnaren är...

... Christine Schärfer
Ett Superstort Grattis till dig!
Du har vunnit ett set med 8st stämplar
från Skogstokiga
........................................
Här har jag gjort ett påskkort med bland annat de nya
digitala motiven från Skogstokiga.
-----------------------
"Digi Stor Påsklilja med blad"
"Digi Äggrad"
"Digi Påskhare"
"Digi Gräs och löv"
och Skogstokigas
"Oval-Glad Påsk"
"Text-Här kommer Glada Påskhälsningar"

Kortet är uppbyggt med 3D-kuddar.
Det var allt för idag!
Skogstokiga tisdagsinspirationer
Petra

15 kommentarer:

snojbi sa...

GRATTIS till vinnaren.
Snyggt påskkort

Kattiz sa...

Vilket underbart kort! Man blir så glad av det :) Och ett stort grattis till vinnaren :)
Har haft så mycket att göra inför Karlstad och resa att jag knappt haft tid att göra mina vanliga bloggrundor. Men jag blir aldrig besviken när jag kikar in här. Alltid helt fantastiska kort!
Kram Kattiz

Cathrin sa...

GRATTIS till vinnaren av det underbara stämpelpaketet!!

Jättehärligt kort.....igen!

Kram Cathrin

Maria sa...

Stort grattis till vinnaren! Och påskkortet är superläckert!

Petra sa...

Grattis till vinsten Christine.
Otroligt fint och färgglatt påskkort. Kanonsnyggt!

Carina sa...

GRATTIS till vinnaren, man blir lite avis(ler) stämplarna är såååå fina. Kortet är jättehärligt.Kramar Carina

Gro sa...

Så herlig påskekort!
Gratulerer til vinneren!

Sickan sa...

Vilken härligt påsk kort!
:)

Lena B E sa...

Grattis till vinnaren.
Vilket jättesött kort!! :)
Härliga vårfärger.
Kram Lena

Christine S sa...

Hej, Petra. TAck så jätte mycket för vinst och tack att du är så snäll och mailade mig. Jag är så glad så glad. Tack alla ni som grattade mig. Jag förstår det lilla avis som duger upp. Det har man all anledning till. Man blir glad av dina stämplar Petra! TAck igen till alla. Jag har gjort ett kort tack inlägg på min blogg med Petras underbara stämplar. Önskar er alla en underbar, underbar dag.

Kram till alla
Christine S

Susanne sa...

Stort Grattis till vinnaren!!!
Vilket härligt påskkort... I LIKE!!
Kramizar

4U2! sa...

Nu vann inte jag men ser dock ett fint påskkort! Ha en fin dag.

Lena sa...

Så otroligt läckert!! Påsk till 100% verkligen!!
Grattis också till vinnaren i candyn!!

Ha en trevlig kväll!!

Kram Lena

Nick sa...

Vilket fint kort. Helt underbart i färger och allt. Gillar verkligen påskliljan superduper mycket.

Petra/Paradise sa...

Men vilket urläckert påskkort du gjort gumman!!
LOOOOOVE de färgsprakande färgerna och detaljerna!!

MUMS!

KRAM Petra