fredag 4 mars 2011

Memory från DT Lena och Award från Bella

Nu ska ni få se något riktigt snyggt, läckert,
coolt och användbart. Nämligen ett memoryspel
som DT Lena har gjort.
Alla motiv är minimotiven från Skogstokiga.
De finns i Slideshowen till höger här i bloggen.

Visst blev det läckert!
...................................

Jihuuuuuuuuuuuuu!
Jag har fått en Award av kära Judith/Bella.
En stor kram till dig för den. Jag ska skicka den vidare till 8st bloggare
och skriva 8 saker om mig själv.

Här kommer de jag vill skicka Awarden vidare till

L8

Pernilla/Trollwing

Lena

Petra/Paradise

Katarina/Soulsister

Kattiz

Taru/Jehkotar

Anita

.............................
Här kommer 8 saker om mig

1. Jag älskar choklad. Allt från mörk till vit :O)

2. Är inne i en period med att
sticka raggsockor och mössor.

3. Jag är nästan alltid glad och på gott humör.

4. Ber sällan om hjälp. (Kan och vill själv)

5. Får ut min energi genom att rita, måla, klippa, klistra,
fotografera, baka, laga mat, läsa, sticka, sy,
skriva, pyssla, fixa, trixa m.m
(sitter sällan sysslolös)

6. Som ni säkert märkt vill jag inte stå i rampljuset.
(min konst får stå i centrum)

7. Älskar att cykla så jag ser verkligen
fram emot våren nu!

8. Sist men inte minst så är jag
faktiskt Skogstokig (nickar glatt)
I skogen blir jag som barn på nytt *fniss*.

Det var allt för idag!
Skogstokiga kramar
Petra

17 kommentarer:

Soulsister sa...

WOW, vilket fint Memory! Perfekt gå-bort present :)

Tusen tack för awarden :)
KRAM

Lottas vrå sa...

Vilken kul idé!
En rolig gåva att ge bort...

Jehkotar sa...

lovely box, great idea! I love that! Thanx for award!

Susanne sa...

Grattis till den fina awarden...
Jätteskoj idé med memoryt och så fint det blev! Ha nu en riktigt trevlig helg allesammans!
Kramizar

Anita sa...

Hej du Skogstokiga!
Snart kan du ge dej ut i skogen och vårskrika. :o)
Tack för awarden och snart ska jag lägga in den i min blogg.
Kul att läsa lite om dej.
Underbara memory ask. Jag blir så inspirerad.
Kram till dej.

Maria sa...

Vilket jättefint memory! Det var en kanonläcker idé! Ja, tänk, vad man kan åstadkomma med fina stämplar och papper. He en fin helg - med skogspromenad?!

Petra/Paradise sa...

Tusen tack sötaste vännen för awarden!!
Rolig läsning också!! Nu ska även jag försöka komma på 8 knasig fakta om mej själv..svårt! ;)

Vilket ljuvligt memoryspel!
För ca 5 år sedan köpte jag små lamineringsfickor för att göra just ett Memoryspel med hjälp av stämplar, men den energin har jag inte haft ännu.
Lenas spel är TOKFINT!!!

KRAMAR och trevlig helg!!!!

Pernilla/Trollwing sa...

Tusen tack för den fina awarden, blir sååååå himla stolt och glad!! Extra mallig blir jag förstås att få den av ett proffs som dig!
Jättekul att läsa dina 8 punkter:) Vad häftigt med möss-stickeri, blir jättenyfiken! Kan du inte visa en aldrig så liten bild nån gång tros?

Tack igen och massa kramar!!!

Christine S sa...

Vilken bra idé! Tack Lena! Jätte bra gjort. Grattis till award Petra och jag känner mig hedrad att du följer min blogg. Önskar dig en härlig fredag och en härlig helg.

Kram
Christine S

L8 sa...

*stolt* Tack för den fina awarden. Jag håller med Pernilla/Trollwing att man lite extra mallig när man får den av dig :)
Lenas memory är helt underbart.
Kramisar
L8

Pling sa...

Jättesnyggt memory! Det är ju en super idé!! Jag har aldrig tänkt på att man kan göra något sådant med stämplar :). Ha en skön helg! /Pling

Jessica Andersson sa...

wow vad häftigt!

Nick sa...

Jättefint memory. Har funderat på det ett tag. Har ett gäng barn i min närhet som strax är i den ålderna då man inte kan slå dem i memory. Kanske skulle jag passa på att göra ett memory till dem som ingen annan har...

Lena sa...

Tack Petra för den fina awarden! Resultatet från mig ser du i bloggen!
Ha en härlig lördag!!

Kram Lena

leamon sa...

meeeen...vilket LJUVLIGT memory!!! superläckert!

annkan sa...

Wow- ett superfint Memory-spel!! Den där Lena, hon kan hon. :-D
SÅ fint!!!

Ellis sa...

Häftigt memoryspel! =)
Kram Elenor