måndag 28 februari 2011

Supersnygg ask a la GDT Kattiz

Jag säger då det. Idag är det sista dagen i februari
månad och jag undrar vart har den här månaden
tagit vägen. Dagarna har bara rusat förbi.
Och det är Kattiz sista dag som Skogstokigas
Gästinspiratör (för den här gången) och jag vill
med en stor bamsekram tacka henne för alla fina
och supersnygga alster som vi fått se under den
här månaden. Kraaaaaaaaaaaaaaaam Kattiz!
.............................
Här kommer en supercharmig ask från GDT Kattiz
med Skogstokigas (ska se om jag får med alla)
"Tag-Ja må du leva"
"PenseBakelse"
"God Bakelse"
"HjärtBakelse"
"Cool Bakelse"
"Minibiljett-Hipp Hipp Hurra Grattis"
"Kaffebusar"
"Tag-Stora Amerikanska Muffins"
och de digitala motiven
"Digi Pense"
"Digi Nalle"
"Digi Grattisstapel"
"Digi Ballonghjärta"
från det digitala Club Kittet nr.2
..............................
Under mars månad kommer
Taru
att vara Skogstokigas Gästinspiratör
tillsammans med...
*
Lena
*
mig själv.
...........................
Skogstokiga inspirationshälsningar
Petra

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Oj.....redan slut?? Wow vilken helt fantastisk skapelse så jäkla imponerad.

Ser fram emot nästa gång hon "gästar".

Kram Cathrin

Carina sa...

Vilken ask, har sagt det flera gånger men säger det igen såååå duktig. Pricken över i:et är dina underbara stämplar.
Försökte gå in på Taru men hamnade på din sida igen. Ha en underbar Måndag /Kram

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Nu är länken fixad till Tarus blogg.
Skogstokiga hälningar
Petra

Petra/Paradise sa...

My gooood! VIlket jobb du lagt ner Kattiz!!
Att färglägga alla dessa motiv måste ju tagit hundra år! ;)

Härlig ask i övrigt!!! :D

ROligt å haft dig som DTkompis! :)

KRAM Petra

Kattiz sa...

Tack till alla som lagt så gulliga kommentarer och stooort tack till Petra och Skogstokiga som gav mig denna chans. Har varit såååå roligt :)Och visst tog asken lite tid, men motiven var så roliga att färglägga så det var ett rent nöje :)
Kram på er alla scrappare :)

Kim Piggott sa...

Wow!
Utterly scrummylicious work!
hugs
kim x

snojbi sa...

Wow vilken underbar ask.
Jag måste bara kika lite närmare på alla dina stämplar de är ju helt underbara

Ellis sa...

Vilken läcker ask, riktigt cool! =)
Kram Elenor