söndag 5 december 2010

Vackert julkort från DT ParadisePetra och Award från Sue

Här kommer ett tokläckert och charmigt julkort från
DT Petra/Paradise
med Skogstokigas
"Pojke Tomte"
"Tag-Drömmer om en jul hemma"

..............

AWARD
Jag har även fått en Attitude Blog Award från kära Sue.
Jag ska skriva ner tre ord om mig själv som är "jag"
Sedan ska jag skicka awarden vidare till tre bloggare.
Det var svårt att hitta tre ord själv så
jag frågade min goa sambo.
Här kommer de tre orden.
Jag är...
-Kreativ
-Praktisk
-Social
och jag skickar vidare det här till


Susanne


Eva


Lena


.....................
Hur många julkort gör ni i år?
------------------
Klicka här för att komma till
Petra Paradises Christmas Candy.
......................
Skogstokiga adventskramar
Petra

7 kommentarer:

Kattiz sa...

Fint julkort!
Ja, jag är nog uppe i 50-60 talet julkort nu, om inte mer och fler ska det bli! :)

Kristel sa...

Woww this looks really beautiful! Love the image!
Hugs Kristel

Lia sa...

Petra Oh, what a very cool card, what a cute stamp say great though.

Greetings Lia

Pimmi sa...

Oj vilket läckert kort, gillar rosetten skarpt hur är den knyten. dubbelt eller?
Kram Emma

Evas Pyssel sa...

Tack kära Petra för denna award! SÅÅÅ roligt !!! Jag bugar mig och samtidigt önskar jag dig en alldeles underbar semester.
Stor kram från Eva

Ellis sa...

Mysigt julkort! =)
Kram Elenor

Susanne sa...

Va du är gullig som ger mig en award... min allra första! TACK TACK! Vill passa på att önska dig en underbar semester... det är du värd! Kom ihåg att vara försiktig när det gäller de vidriga kubmaneterna...
Ser fram emot nästa klubbkit! Undrar om du fick min beställning?
Kramizar