torsdag 2 december 2010

Skogstokigt Julkort nr.14

Hejsan på er alla besökare!
En stor tackkram för alla goa kommentarer!
...................................
Här kommer ett julkort från mig själv
med Skogstokigas
"Tomtenisse med önskelista"
"Liten textstämpel Julmat" (i bakgrunden)
"Liten Hörn Vintage" och
"Tag-Önska God Jul"OBS!
Idag är det sista dagen du kan göra julbeställning
innan Skogstokiga går på semester.
Skogstokiga har semesterstängt
6/12 till och med den 26/12

Skogstokiga torsdagskramar
Petra

4 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej!! Ja jag säger då det......Du har lyckats igen.

Så härligt ditt kort är, impad.

Kram Cathrin

Carina sa...

Hej, först vill jag säga tack för titten inne hos mig, kul att du gillade vad du såg. Håller med föregående "talare" du har lyckats igen. Jätte fint kort. Trevlig Torsdag /Carina

Maria sa...

Ännu ett härligt julkort! Man blir så inspirerad och det är kul!

Soulsister sa...

Underbart kort med härliga detaljer.
Önskar dig en härlig semester, jag vet ju var du ska :)

kram