måndag 15 november 2010

Skogstokigt Julkort nr.7

Hej hej på er alla!
Jag visar mina alster 10 dagar i rad från och med idag
15/11, till och med onsdagen den 24/11.
...........................
Här kommer julkort nr.7 från mig
med Skogstokigas
"Isprinsessa"
"Cirkel-Mysigt God Jul"
Bakgrunden är det digitala motivet
"BG Vinterlandskap"

Jag ritade med Puffy Velvet Fabric Marker White
på snöflingorna. Sedan embossade jag dem
för att få till snökänslan.
...................................
Det var allt för idag.
Skogstokiga måndagsinspirationer
Petra

10 kommentarer:

Cathrin sa...

Wow helt underbart!!

Kram Cathrin

Anonym sa...

Detta blir nog ett favorit kort
får nog härma efter lite hohohohoh

//anneli ,Drag

Soulsister sa...

Fantastiskt! Älskar snöflingorna och god jul skriften i skridskoskäret. Så snyggt!

kram

Gro sa...

Det var et nydelig julekort, Petra! Gleder meg til å se mer fra deg!

Pimmi sa...

Oj vad snyggt kortet blev, vilken läcker effekt när snöstjärnorna kom upp så där från pappret.

Själv har jag äntligen fått använda dina fina stämpelmotiv. Jag och min lilla Sessa stämplade, målade och gjorde kristyrfigurer av dem förra veckan. De blev så fina med dina motiv. Kram Emma

Evas Pyssel sa...

Så fina julkort det har dykt upp här när jag varit borta !!! Väldans inspirerande. Kram Eva

Pillan sa...

Läckert!! Vill oxå prova puffy velvet... men då måste jag ju ha en embossingfön oxå!

Lone Krieger sa...

Super söt skridskotjäj och så kvik hun är att skriva med sina skridsko. Et kort som duftar av den kommende säsonen. Verkligen snyggt.

Viv sa...

Beautiful card Petra! Love you little scene and the snowflakes are cute! Viv x

annkan sa...

Vilket underbart kort! Gillar hur hon skriver med skridskon. :-)