måndag 29 november 2010

Skogstokig Julrulle

Hej hej på er kära besökare!
Här kommer en altrad toarulle från mig med
Skogstokigas
"Bakgrund Jul"
"Skogstokig Swirl"
"Cirkel-Nu är det jul igen"
"Cirkel-Vi tror på tomten"
hjärtat det lilla från "Två Hjärtan"

Som jag har trixat och fixat för att få till
det här. Men det var hur kul som helst och jag
är supernöjd över resultatet. Jag har inte
använt mig av någon mall utan gjort det på
fri hand och det kommer definitiv bli fler sådana
i framtiden. Både till Alla Hjärtans Dag och Påsk :O)

Hoppas att ni blir inspirerade
Skogstokiga måndagskramar
Petra

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Men Petra vilken underbar dassrulle.
Perfekt liten gåvoask!!

Kram på dej från mej, hej!

Carina sa...

Läcker, vad kul grej. Har själv suttit och tittat på en tom rulle och funderat vad man kan göra med den....men någe mer blev det inte. Så det där ska jag också prova. Trevlig måndag /Carina http://carinaskortochgott.blogspot.com/

Lottas vrå sa...

Vad fin!
Har sparat några för att göra något, men mer har det inte blivit...
Kul inspirationstips!
Tack.

Susanne sa...

Verkligen inspirerande... nytänkande, coolt och hur fint som helst!!

Soulsister sa...

Supercoolt! Den kan man ju fylla med massa gotter nu till jul :)

kramisar

Kristel sa...

Ohhh this is again soo stunning Petra!! Wonderful!
Hugs Kristel

Evas Pyssel sa...

Och jag som har en hel korg med toarullar !! Kul med en ny idé !!! Kram Eva

Ellis sa...

Vad läckert det blev, får spara lite rullar framöver och testa! =)
Kram Elenor