tisdag 2 november 2010

Skogstokig Bubbla

Tjohej på er alla besökare!
Efter att jag hade varit på scrappträffen i söndags
med Lena, Eva, Katarina, Susanne och Solveig
kom jag hem med en otrolig skaparglädje.
Katarina hade med sig "plastbubblor" som vi fick,
varsin. Tack kära du för dem!
Så här dekorerade jag min bubbla. Ska fylla den
med antingen godishjärtan eller utstansade hjärtan.
Har inte riktigt bestämt mig ännu.
De Skogstokiga motiven är
"Flicka med hjärta"
"Minibiljett-Hjärtan till dig"
.........................
Baksidan
Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagsinspirationer
Petra

10 kommentarer:

Soulsister sa...

Superfint!!!
L8 gjorde en som hon fyllde med utstansade julstjärnor, så att stansa ut saker och lägga i är en utmärkt idé. Även om den som får det kanske hellre föredrar godis ;)

KRAM

Ps: för er som undrar så köper man bubblorna på Stämpelfabriken i Malmö, kolla deras webbshop. Ds

Cathrin sa...

Shit vilken häftig grej,och din bubbla blev supernajs.

Kram från Cathrin

Maria sa...

Det var en rolig variant! Så läckert att kunna fylla bubblan med något som passar mottagaren. Helheten är kanonfin!
Maria

Magali sa...

Oh la la !!! What a big great idea !!! This creation is really amazing !!!
Big Hugs
Mag :)

Kattiz sa...

Kanonfint! Blir ju sugen på att prova jag med :)

Evas Pyssel sa...

Vad häftigt ...jättegulligt!!! Har inte bestämt än hur min ska se ut !! Men det kommer .
Kram Eva

Susanne sa...

Kanonfint dekorerat...jag har ej heller bestämt än men hjärtan av ngt slag är ju aldrig fel... Alla hjärtans dag närmar sig sakta : )

Jag hittade inte "bubblorna" på Stämpelfabriken... De kanske är slut!?

Tack för inspirationen!!!

Kraaaaamiz

Lena sa...

Oj vad fint du gjort här!! Vilken fräck header!!!

Bubblan är skitkul, har inte funderat ut vad det ska bli av min än men det kommer...din var jättefin!!

Kram kram

L8 sa...

Jätteläcker! Tokinspirerande som vanligt!!
De jag precis gjort har jag fyllt med julstjärnor som jag suttit och gjort av utstansade blommor. Undrar om man kan få "scrapparm" - ja, menar jag har redan haft både tennisarmbåge och musarm...Hihihi
@Susanne - Stämpelfabriken hunnit lägga ut dem i webshopen ännu.
Kramis

Ellis sa...

Jätteläckert, måste gå in och handla några bubblor! =)
Kram