torsdag 14 oktober 2010

Skogstokigt Julestök

Hejsan hoppsan på er alla!
Idag visar jag ett julkort som jag gjorde förra året.
Glömde givetvis att fotografera framsidan men det
hade bara "Sigill God Jul" i själva öppningen.
De andra Skogstokiga motiven är
"Text-Julestök i Julekök"
"Julgran med Hjärtan"
"Lillan Kock/Bagerska"
"Lillen Kock/Bagare"
"Pytteliten lussekatt"
"Byrå"
"Skylt-Vi tror på tomten"
"Lillan sitter"
"Saccosäck"/sittpuff

Kortet utfällt
----------------------------------Detaljbild av insidan
------------------------Baksidan av kortet där Lillan
sitter och mumsar på Lussekatter
-------------------------------
Hoppas att ni blir inspirerade
Skogstokiga torsdagskramar
Petra

10 kommentarer:

Pling sa...

Ursött julkort! Önskar verkligen att jag hade alla era stämplar :). Kram

Cathrin sa...

Du är ju värre än värst, på att få till kort i världsklass.

Superhäftigt!!!

Ha en bra dag Cathrin

Pysslingen sa...

Super fint kort!

Kram
Henrietta

Soulsister sa...

WOW! Snacka om julkort! Där ligger mani lä. Supefint Petra!

Petra/Paradise sa...

Nämen ååååååh!! Kortet är helt fantastiskt!! Hur kunde du missa att visa det förra året?!! toka där!! ;)
Älskar din färglägging..jag får tusan gelé i knäna när jag tittar på allt vackert du skapar!!

tack för inspirationen gumman!

KRAM Petra

Christine Schärfer sa...

Jättefint julkort!

Christine S

Tallbacken sa...

Oj, detta var det finaste jag sett på länge kan jag lova!!! Jag bara tokgillar dina stämplar!

Magali sa...

Woohooo what an amzing creation !!! I'm totally speachless, the colors are fab and the coloring just perfect !!!
Big Hugs
Mag :)

annkan sa...

Wow! Jaa, nu vart jag superinspirerad för julkort! Tack!!

Ellis sa...

Alldelens underbart julkort! =)
Kramar