onsdag 27 oktober 2010

Skogstokig Godispåse till Halloween

Tjohej på er alla besökare!
Här kommer en godispåse från mig själv
som jag ska ge bort under Halloweenhelgen
med Skogstokigas
"Vampyr"

Med tanke på den populära serien/filmerna,
Vampire Diaries
är det här ett perfekt motiv.
Och vampyren är sååååååå rolig att måla
och passar i alla möjliga färgnyanser.
.....................................
OBS!
Imorgon kommer en ny
gåva/Give Away till alla som vill ha.
...................................
Massor av Skogstokiga onsdagsinpirationer
Petra

5 kommentarer:

Cathrin sa...

Skuttar upp och ner upp och ner är det till mej du kommer med godispåsen?? Jasså??? Nähä???

Men fin var den och "läskigt" härligt färglagd.

Kram på dej Cathrin

Lena sa...

den var grym!!! Håller med..han är en cooling, dracula!!!

Kram på dig!!
Lena

Soulsister sa...

Enligt sonen så "äger" påsen ;) o översatt till vanligt mänskligt tal innebär det att den är jättefin. O jag älskar saltgodis :)


kramen

Magali sa...

So fun !!! Love love love this creation !!!
Hugs
Mag :)

Petra/Paradise sa...

Godispåsen med klubborna och den bedårande Draculan var ju hur härlig som helst!
SÅ MIN SMAK!!
ÄLSKAR färgläggningen!! Nu blev jag ännu mer sugen på att köpa Promarkers!!!! Elaking där! ;)

Kraaaaam