torsdag 28 oktober 2010

Cirkel som Gåva från Skogstokiga

Tjohooooooooooo!
Här kommer ytterligare en...
Gåva/Give Away från Skogstokiga, speciellt till dig.
Under en begränsad tid ger jag bort det här digitala
motivet till alla som vill ha.
Gratis!/For Free
...........................
"Digi -Bröstkoll"
...............

..............
Skicka ett mail till mig på
svenssonsvenssons@hotmail.com
och som ämne skriver du
"Give Away Bröstkoll"
så mailar jag det digitala motivet till dig.
Bilden spara du på din hårddisk. Sedan är det bara
att skriva ut från din dator. Hur många gånger du vill.
.......................
Bilden är av formatet jpg/300dpi/4,0x4,0cm
Givetvis kan ni själv ändra storlek på bilden/motivet
när ni får det.
.........................
Gäller från och med idag den 28/10-2010 tom
lördagen den 30/10 2010 vid midnatt.
Jag mailar bilden till dig så fort jag hinner.
.......................
Cirkeln är designad för att ge bort till just er.
...............
Här kommer ett tips från kära Katarina
vad ni kan gör med cirkeln. En superläcker godispåse
med geléhallon/jungfrubröst att ge bort till
någon ni tycker om.
Här är bild av ena sidan av påsen.................
Här är en bild av andra sidan av godispåsenVisst blev godispåsen läcker!
........................
Gör som jag. Skänk en slant till
Bröstcancerfonden!
..............................
Skogstokiga torsdagskramar
Petra

6 kommentarer:

Kattiz sa...

Jättefin cirkel! Klart man vill ha den. Bra ide också med gelehallonen i påse. Ytterligare en idé att "låna".
Stooort tack från mig i Ljungsbro!

Cathrin sa...

Vilken härlig idé!! Bra jobbat Katarina, toppenfin gottepåse:-)

Kram från en som kollar lite då och då.

Susanne sa...

Verkligen läckert!!! Kanonbra idé som även jag kanske kommer att låna... för denna trevliga gåva vill man ju ej missa!!

Evas Pyssel sa...

Verkligen läcker godispåse !! Mycket bra ide´ med den stämpeln. Kram Eva

Lena sa...

Vilken fin gåva!! Den vill man ju ha!!!
Godispåsen är fenomenal!!!=)

Kram Lena

Yvonne sa...

Underbar påse med goda "jungfrubröst" och klok stämpel (som jag vill ha)
Mailar direkt =))
Ha en trevlig helg!
Kram//Y