tisdag 28 september 2010

Hemtrevligt Julkort från DT Lena

Hej hej på er alla!
Här kommer ett tokmysigt julkort från DT Lena
med Skogstokigas
"Öppen Spis med Julstrumpa"
"Mysan med kopp"
"Tag-Jag drömmer om en jul hemma"
"Mini Lussekatt"
Bakgrunden med trägolvet är
Skogstokiga Digitals
"BG Rum"
Gåva/Give Away
Lite längre fram i bloggen finns information
hur du ska få ett digitalt motiv (Gratis!)
från Skogstokiga.
.................
Missa inte Skogstokiga Digitals
Club Kit
..........................
Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagsinspirationer
Petra

6 kommentarer:

Gittans Pysselsida sa...

Så underbart mysigt
Kram// Inga

Soulsister sa...

Vilket underbart kort! Jag ska börja med mina julkort nu, har ju MASSOR av skogstokiga julstämplar :)

kram

Gurkiss sa...

Himla snyggt kort. Snyggt uppbyggt.

Kram Gurkiss

Susanne sa...

Underbart julkort... man riktigt känner julstämningen...

Kramizar

Cathrin sa...

Åh, vad mysigt.....så kan jag tänka mej att sitta idag:-)

Kram Cathrin

Ellis sa...

Mysigt kort, så hade jag kunnat sitta imorse när det bara var 1.3 grader ute! =)
Kram