lördag 4 september 2010

Det här fick jag av Lena

Tjohej på er alla besökare!
Idag tre superduperfina aster som jag fick
av söta Lena på min födelsedag.
Alla goda ting är tre!!!
Alster nr. 1
Är ett tokcharmigt criss/crosskort
med Skogstokigas
"ÄppelBus"
"Tag-Ja må du leva"
"Minicirkel-Happy Birthday"
"Minibiljett-Grattiskramar"
"Cirkel Happy Birthday"

................................
Alster nr.2 från Lena
är en superläcker Cup Cake
med Skogstokigas
"Tag-Till/Från" ...............................
Alster nr.2 från Lena är en jättesöt tavla/canvas
med Skogstokigas
"Flicka med hjärta"
"Cirkel-Kram"

Jag blev så otroligt glad!
En stor bamsekram till dig Lena!

Gissa vem som fick det tokcharmiga jordgubbskortet
som Petra/Paradise gjorde då???
Jo jaaaaaaaaaaag. Lövli, lövli och åter lövli!

Tänk så många fina saker jag har fått.

Massor av Skogstokiga kramar
Petra

6 kommentarer:

Cathrin sa...

GALET fina saker allihop. Kortet var ju makalöst fint, och lilla bakelsen ser ju smarrig och kalorisnål ut:) Hon är så duktig och generös Lena.

Ha en underbar helg för det ska jag:)

Kram Cathrin

Maria sa...

Grattis! Så fina alster du fick, helt underbart att sitta och titta på dem.Man blir glad!
Ha en fin helg.
Maria

Soulsister sa...

Du är värd allt detta och mkt mer. Bakelsen är tokläcker!

kram

Gurkiss sa...

Vilka helt underbara alter :)

Kram Gurkiss

Susanne sa...

Grattis till helt underbara saker... Lena ger dig verkligen av sitt hjärta...håller med soulsister att du är verkligen värd allt detta och mycket mer...
Många kramizar och njut av helgen!

Ellis sa...

Åhh, vilka underbara saker du har fått! =)
Kramar