lördag 28 augusti 2010

Väska skapad av DT Petra/Paradise

Tjohej på er alla goa och glada!
Som ni ser har jag ändrat om lite här i bloggen
för att det ska vara lättare att hitta.
"Skogstokigas digitala motiv", "måleritips promarkers"
och "Skogstokigas Design Team" har fått
egna sidor i form av flikar längst upp på sidan.
.................................................
Här kommer en toksnygg väska från
DT Petra/Paradise
Det Skogstokiga motiven är
"Tag-Happy Birthday to you"

Kika gärna in till Petra/Paradise för att se
mer av hennes superläckra alster

OBS!
Snart kommer jag även att fylla på med lite
nya Promarkers måleritips!
................................
Även de båda Slideshowerna är uppdaterade!
................................
Skogstokiga lördagsinspirationer
Petra

3 kommentarer:

Cathrin sa...

Fantastiskt vad det går att skapa mycket fint i papper, det här blev ju kanon. En bunt sedlar i och sen ska jag tvinga henne att ge den till mej, fniss.

Ha en go helg! Kram Cathrin

Pst....vad fint du gjort här på din sida Petra:)

Viddan sa...

Superduper snygg väska!!!! Och jag gillar nya designen på sidan =)

Ellis sa...

Vad snyggt med väskan, tror jag har det där papperet med äpplena! =)
Kramm