måndag 30 augusti 2010

Skogstokigt kort till mormor

Hejsan hoppsan på er alla besökare!
--------------
Här kommer ett kort från mig med
Skogstokigas
"Gammal Dam"
"Cirkel Mormor"
Bakgrunden är Skogstokiga Digitals
"BG Rum"Jag har:
-Naggat kanter
-Chalkat med mörkbrunt
-Målat med promarkers och en del vita effekter med
Gelly Roll White
-Gjort hål och knutit hampasnöre
-Använt 3D-kuddar
-Gjort en gardin av mönstrat papper och
gardinstången av grillpinne av trä
och mörkbruna träkulor.
-Stansat ut ett litet hjärta och
satt på mormorns förkläde

Imorgon presenteras septembers gästDT!
-----------------
OBS!
Nytt Promarkerstips "Ansikte/Kinder"
inlagd under
fliken "Måleritips Promarkers"

Nästa målertips "Tomtelykta" kommer
måndagen den 6/9
------------------------
Det var allt för idag.
Skogstokiga måndagsinspiratoner
Petra

6 kommentarer:

Cathrin sa...

Tokcharmigt!! Tänk om jag haft en mormor eller farmor att skicka ett sådant till.

Kram Cathrin

Pernilla/Trollwing sa...

Åh vilket mysigt kort!! Superfint med den rosatonade chalkningen, motivet är också helt ljuvligt! Fi mormor:)

Kramar!

Ellis sa...

Vilket underbart kort, supermysigt! =)
Kramar

Maria sa...

Vilket härligt mormorskort! Jättemysigt med "inredningen"! så bra med nya Pro marker-tips, de ska jag kolla in.
Maria

lenascrappar sa...

Tokcharmigt kort!! Ska snart sätta igång med mina projekt..de nya..

Kram Lena

Magali sa...

What a lovely card !!! This stamp really put a smile on my face, really cute !!!
Big Hugs
Mag :)