måndag 23 augusti 2010

Skogstokigt Julkort nr.4 och Skogstokiga Digitals

Tjohej på er alla goa och glada besökare!
............................
NYHET NYHET NYHET
Nu är Skogstokig Digitals här!
Digitala stämplar/bakgrundsmotiv finns
i separat Slideshow till höger i bloggen.
Vad är det?
Det är motiv som du får hemskickad via mail
för att själv skriva ut från din dator och måla.
.................................
Här kommer ett jul/värmeljuskort från mig själv
med Skogstokigas
"Vintertjej med öronmuffar"
"Tag-Från oss alla"
Klicka här för att se mall/beskrivning
på värmeljuskort.

Det var allt för idag.
Skogstokiga måndagskramar
Petra

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Hej!! Kortet är, kortet är, kortet är.........inte fasen finner jag rätta orden, helt underbart, wow.
Perfekt färgsatt och härliga papper.

Häftigt med digistämplarna verkligen fina motiv.
Vi hörs, kram Cathrin

Soulsister sa...

WOW! Ett sådant vill jag också försöka knåpa ihop....vet bara inte om jag får till det :<


kram

Maria sa...

Jätteläckert kort! Så smart med förvaringen för värmeljus! Har aldrig sett något sådant tidigare.
Smart med dina digitals. Dem kommer jag nog att "utnyttja" framöver.
Maria

Evas Pyssel sa...

Jätteläckert julkort !! Dina nya julmotiv är begärliga !!! Måste inventera mitt förråd. !!! Snart ! Kram Eva

Dot Scrap sa...

Super super flot og er perfekt som værtindegave.
Dorte

CraftyC sa...

This is gorgeous, a great gift idea!
Clairexx

lenascrappar sa...

Superfint och fyndigt gjort..ska också prova en vacker dag!!

Tyvärr inget kuvert idag men då får vi hoppas på morgondagens post!!
Läängtar ju...

Kram!!

Susanne sa...

Detta är ju bara så fantastiskt...
får pröva jag me ngn gång. Det är ju en sån trevlig gåbort present.
ÄLSKAR att tända ljus i mörkret.

Kram Susanne