söndag 8 augusti 2010

Kräftskivehatt från Petra/Paradise och Award från Sue

Tjohej på er alla!
Här kommer den perfekta hatten till kräftskivan.
Gjord av Petra/Paradise med Skogstokigas
"Minikräfta"

..............................
Så här ser Petra/Paradises son Loke ut i hatten.

Charmig eller hur!

*

*

............................
Jag har även fått en Award av Sue i Australien.
A big hug for you!

Man ska skriva 5 saker om sig själv.

Här kommer dom.

1. Var och hämtade mina nya glasögon i fredags.
Så nu ska här pysslas och läsa utan att få huvudvärk :O)
2. Var även hos frissan under veckan. Klippte topparna
samt färgade håret i tre nyanser. Brun, koppar och ljust.
Kan ju tillägga att det var 11månader sedan sist.
Har man långt, lockigt hår, så har man.
3. Jag har kommit in i en läsperiod.
Har läst ut 4 böcker på två veckor nu
och fler lär det bli.
4. Ritar varje dag. Kan inte riktigt låta bli :O)
5. Älskar att ligga i hängmattan. Där har jag
tillbringat många timmar i sommar.
...................................
Jag skickar Awarden vidare till mina
superduktiga Skogstokiga inspiratörer.
Gamla, nuvarande och kommande.

Det var allt för idag.
Skogstokiga söndagsinspirationer
Petra

4 kommentarer:

Soulsister sa...

Superfint! Bra tips inför den kommande k-skivan!

Maria sa...

Jättesöt kräfthatt!
Du är väl värd awarden!Dina stämplar och layouter är så otroligt fina och inspirerande!Önskar dig många fler sköna stunder i hängmattan.
Maria

Ellis sa...

Fin hatt, tror att jag är lite ansvarig för dekoren för en ev kräftskiva, bra med inspiration! =)
Kram

Sue sa...

Your welcome hon, I just love your images and you work is gorgeous.
hugs
Sue x