tisdag 20 juli 2010

Vinnaren i bloggcandyn och Skogstokigt kort

Hej hej på er alla besökare!
Trots sol, värme och sommar här i Sverige är det
jättemånga som deltagit i min/Skogstokigas
blog candy (bloggodis). En stor kram till er alla
för alla era härliga kommentarer.
En kommentar=1lott
Kommentar+länk från blogg=2lotter
Kommentar+länk från blogg+följare=3lotter
Det är minsann inte lätt att hålla koll på.
För er som inte hade tur denna gång kan jag trösta er med att
det kommer en ny Blog Candy från Skogstokiga till hösten.
Så håll ögonen öppna!
Stanna gärna kvar som följare så underlättar det
vid nästa Skogstokiga Candy.
Vinnaren är....

*

*

*
*Ett stort grattis till dig Jannike!
Maila mig din adress till
svenssonsvenssons@hotmail.com
Så kommer Blog Candyn till dig med posten
..............................................
Idag visar jag ett kort som jag har gjort med
Skogstokigas
"Älva sitter"
"Etikett-Rosor äro röda"
de hjärtan som finns är det minsta motivet från
"Två Hjärtan". Jag har stämplat på tre olika
möntrade papper och klippt ut.

Jag har målat med Promarkers, naggat kanter,
sytt med skymaskin, chalkat, använt 3D-kuddar
och använt många lager av papper.
Tidsåtgång=1½ timme
.....................................
Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagsinspirationer
Petra

14 kommentarer:

Soulsister sa...

Grattis till Jannike!

Underbart kort Petra, diggar det skarpt!

kram

Pysselbus sa...

Grattis Jannike!!! Vilken turgumma... Lika bra att köpa en trisslott idag också... ;-)

Supersnyggt kort Petra... Fattar inte att du fått till det på 1½ timme...

Ha en härlig dag! //Linda

Anonym sa...

Grattis till Jannike,vilken lycka att vinna något från Skogstokiga.
Kortet idag fantastico!!!
Vänligen SusanneF

Gro sa...

Gratulerer til Jannike!
Nydelig kort Petra!

angelwhispers sa...

Congratulations Jannile on your blog candy win!!

Love the card the image is just gorgeous and I just love the colours you have used to colour her she looks so perfect. Chanelle xx

Taru = Jehkotar sa...

great card, lovely atmosphere!! I love that!!

Linapyssel sa...

Grattis Jannike, njut av din fina vinst!!

Härlig tisdags inspiration!!
KramLina

lenascrappar sa...

Grattis till vinnaren!!! Ha så kul med allt pyssel!!!

Jättefint kort med härliga lite höstiga färger tycker jag..

Kram Lena

Petra/Paradise sa...

Grattis till vinnaren!! :D

Kortet är superduperläckert!!
MUMS för färgläggningen!!
Många kramar

Cathrin sa...

Grattis till Jannike!!

Guuuud vilket läckert kort, me like.

Kram Cathrin

Evas Pyssel sa...

Grattis Jannike, lyckost dej !!! Vilken vinst du fick !!!Häftigt kort du gjort Petra !! Kram Eva K

Jannike sa...

Yey jag vann fy va roligt, kommer sitta på en solstol vid postlådan varje dag och hoppas på att paketet kommer! Tack

Wenche sa...

ååå dette kortet var jo bare helt nydelige, stempelet er et "MÅ HA".

Gratulerer til vinneren av candyen.

Peacerosen sa...

"Rackarns bananer" vilka otroliga stämplar!!
Och så hade jag inte "hittat hit" medan Blog-candyn höll på!?

Men ett stort Grattis till en garanterat Lycklig vinnare!!

Jag måååååste bara lägga till mej som följare i vilket fall!!!

Såå fina kort och så många bra tips.
Stort Tack redan nu, för jag har massor att lära fortfarande!
Kram, Jenny