tisdag 13 juli 2010

Skogstokigt kort till en speciell tjej

Tjohej på er alla besökare!
Klicka här för att komma till
Skogstokigas Blog Candy

........................................
Det här kortet fick ParadisePetra av mig förra veckan.
En tjej som till min stora glädje tackade JA att vara
inspiratör åt Skogstokiga i november 2009
och i januari i år (2010) började hon skapa med
sina magiska fingrar :o).
De Skogstokiga motiven som jag använt är...
"Dockan" och
"Tag-Tack"

Man kan inte vara något annat än glad som
har så härligt duktiga inpiratörer i Skogstokigas
designteam. Ja och alla gästinpiratörer också.
Även de är superduktiga!
Det var allt för idag.
Skogstokiga tisdagsinspirationer
Petra

8 kommentarer:

Ageeth Holster sa...

What a beauty is she!
Nice colours and combination of the papers.
Regards Ageeth

angelwhispers sa...

Beautiful image and loving the colouring amazing and beautiful matching papers. Chanelle xx

Cathrin sa...

Galet fint!! Blev störtkär i bakgrundspappret, gud så sött.

Både Du och dina Dt:s är så proffsiga, förstår att du är nöjd med dem.

Kram Cathrin

Maria sa...

Du och dina inspiratörer skickar inspirationen vidare - tack för det!Ha en skön dag!
Maria

Joan sa...

Flot, flot kort. Altid til stor inspiration at besøge bloggen :)

Mag sa...

So cute !!!
I love this little doll !!!
Hugs
Mag :)

Petra/Paradise sa...

OOH!! mitt sötaste kort!! Jag är så nöjd över det!
Det har hamnat på min "wall of fame" :D
Jag har ju gjort en liten tvättlinevägg där jag hänger upp kort med små klänypor!
Jag blev så sjukt glad men framför allt tacksam! Tacksam över att få vara GästDT hos dig och för att du tar dig tid till att göra ett kort till lilla mej! *skuttar*


Många varma kramar till dig gumman!!

Kramar Petra

lenascrappar sa...

Otroligt fint kort det oxo...härliga färger!!! Förstår att Petra blev glad!!

Hoppsan nu regnar det...kryss i taket!!! Guuud va skööönt!!!

Kram Lena