onsdag 9 juni 2010

Vinnaren av Blog Candyn och Sommarkort från DT Petra/Paradise

Tjohej på er alla!
Jag är så lycklig över all positiv respons att det är
så många som deltagit i min blog candy och jag
vill ge er en stor kram för alla härliga kommentarer.
Helst skulle jag vilja ge er alla en varsin present men
jag kan trösta er som inte vunnit idag att det kommer en
ny Blog Candy från Skogstokiga inom kort. Så håll koll!
Stanna gärna kvar som följare så underlättar det
vid nästa Skogstokiga Candy.
Det har inte varit lätt att sitta och räkna
deltagare/lottdragningar, vilken som lämnat
kommentar samt länkat och lagt sig som följare.
Men efter noga räknande och dubbelkollande
är vinnaren....

Ett stort grattis till dig.
Maila mig din adress till
svenssonsvenssons@hotmail.com
Så kommer Blog Candyn till dig med posten
..............................................
Idag visas ett superläckert midsommarkort
från DT Petra/Paradise. De Skogstokiga motiven
som Petra"Paradise" har använt är
"Lillan Midsommar"
"Text-Kram"
"Text-Midsommarhälsningar från oss"

OBS! OBS! OBS!
Strax innan midsommar presentaras
Skogstokigas julmotiv här i bloggen. Vecka 25
Ni läste rätt.
Mitt i sommaren visar jag julmotiv :O)
Nya som gamla.
.............................
Det var allt för idag.
Skogstokiga onsdagskramar
Petra

14 kommentarer:

Cathrin sa...

GRATTIS till vinnaren, hurra hurra.

Ja ska jag hinna med några julkort så kanske jag ska börja nu, fniss.
Spännande med jul mitt i sommaren.

Härligt kort av Paradise:)

Kram kram Cathrin

Marit sa...

Gratulerer til vinneren.
Flott kort idag også. Artig med hempene på kortet.
Spennende med nye julemotiv.

Soulsister sa...

Grattis till vinnaren, vilket härligt paket hon får med posten :)

O Midsommarkortet är underbart!

Jul i juni, ja varför inte?!

Wenche sa...

Gratulerer til vinneren.

Lekekrt kort dette her.

Gleder meg til å se julekolleksjonen.

Gurkiss Scrappande sa...

STORT GRATTIS till vinnaren :)

Himla fint sommrigt kort.

Kram Gurkiss

Eivor/Ejja sa...

Grattis till vinnaren!!
Superfint kort av Petra/Paradise, stilrent och snyggt.
Fina färger och gillar upplägget.

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Meretekj sa...

1000 takk for premien:)
Tenk at jeg var så heldig å vinne!
Gleder meg til candyen kommer i posten.
Flott kort du har laget forresten.

Silje sa...

Gratulerer så mye Meretekj! :)

Nydelig kort :)

Maria sa...

Grattis till vinnaren!
Vilket roligt midsommarkort! Man blir glad av att se det.
Oj, är du redan på gång med julstämplar! Det ska jag kolla in. Jag gillar ditt stämpelsortiment!
Maria

Cyllan sa...

Vilket trevlig nyhet...att man kan shoppa sina julstämplar mitt i sommaren och slippa julkorts stressen i december.

Hiimla snyggt kort från Paradise

Kraaam C

annkan sa...

Stort Grattis till vinnaren!

Vilka toppenfina kort!!

Lone Krieger sa...

Først et STORT tillykke til meretekj med blogcandy gevinsten. Glæd dig til alle de fine stempler, dem vil du komme til at holde fantastisk meget af. Men pas på - de smitter. Har man først et skogstokigt stempel, så vil man have flere og flere ;o)
Et meget meget fint lille midsommerkort med en skøn sammensætning af farver og papir. Kan især godt lide papiret med de små blå tern og så motivet :o)

Jakaranda sa...

Stort Grattis till ett fint candy.
Ha de´

Dot Scrap sa...

Hvor er det stempel bare sødt. Jeg synes det er sjovt med tæerne der stikker ud neden for kjolen.
Dorte aka dot-scrap