torsdag 10 juni 2010

Två kort från DT Lena och Nya Skogstokiga motiv

Hejsan hoppsan på er alla!
Här kommer ett superfint kort från DT Lena
med Skogstokigas
"Flicka och pojke"
och "Skogstokig Swirl"

.............................
Här kommer ett underbart grattiskort från DT Lena
med Skogstokigas
"Text-Grattis till dig"

...........................................
Här kommer en bild av de nya Skogstokiga motiven.
Allt från sommar- till höstmotiv.
En del har redan kommit och finns inlagda i sliden som
finns till höger. Och några av motiven är på väg in.
"Stuga" "Kanelbulle" "Bakgrund-Diverse Ord"
"Flower Power Buss" "Staket"
"Midsommarmotiv" "Svampar 3st"
"Garnnystan" "Tag-Hallongrottor"
"Körsbärsbakelse" "Brevlåda"
"Cykeltjej och cykelhjälm" "Kulglass"
"Busan Jordgubbe" "Busan Svamp"
"Solnedgång" "Vinflaska" "Tjej med flätor"
"Stor Pumpa" "Humleflicka" "Skogshus"
"Tjej med filt" "Segelbåt"
"Tjej med stor tröja och kopp" "Bröllopsbakelse"
"Poststämpel" "Får" "Baby med nappar"
"God Bakelse" "Vimpel"
"Hörn Vintage Liten" och "Hänglås"
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size
Det var allt för idag.
Skogstokiga torsdagskramar
Petra

10 kommentarer:

Soulsister sa...

Jättesöta kort Lena, verkligen fina. O Petra, så många underbara nya motiv. I lööööv humleflickan!! Påminner mig om en tecknad figur när jag var liten o tillbringade somrarna i Polen.

KRAM

Cathrin sa...

Men my good vilka underbara motiv.....sååå många jag vill ha.
Måste du visa allt fint här??? Provade att blunda men......det funkade ju inte, suck, jag var för nyfiken och tjuvkikade.

Lena dina kort är sjuper sjuper fina.

Kram Cathirn

Pysselbus sa...

Suuuuperfina kort!!! Gillar verkligen det sista! I vanliga fall är jag ju galen i målade motiv, men här fick jag mycket inspiration till att göra något fint utan det...!

Nu måste jag VERKLIGEN ta tag i mig själv ang stämplarna... De har ju stått på önskelistan såååå länge....

//Linda

Maria sa...

Jättefina kort - som alltid!
Oj, så härliga stämplar!!! Mitt kortmakeri har legat lite lågt ett tag, men nu blev jag så inspirerad. Måste nog beställa några nya stämplar....
Maria

Christine S sa...

Först, fina kort, Lena. Sedan....mitt ha-begär bankar på mitt samvete? eller var det plånbok? Jag tittar och jag dreglar och jag vill haaaaaaa...
Kan man köpa en hel kit?

Kram
Christine S

Evas Pyssel sa...

Vad många trevliga snygga och vill-ha stämplar du visar nu. Ja, garnnystanen toppar listan eftersom mycket i mitt liv handlar om garn. Kram Eva K

Gro sa...

Kjempefine kort, det er det jo alltid å se her!
Og de nye motivene..... dette kommer til å bli skummelt for lommeboken!

Silje sa...

Så herlige kort - og så utrolig mange flotte stempler! :)

Wenche sa...

Nydelige nye stempelmotiv. Virkelig mange flotte.

Det jeg kunne savne, eller som ialelflal ikke jeg har klart å finne her på bloggen din. er en total overiskt over stempler med priser. Her er jo SÅ mange fine...

Lone Krieger sa...

Sikke nogle søde kort, de er rigtigt fine. Og så alle de nye super skønne motiver. Uhhhh der er da bare nogle imelle som jeg vist slet ikke kan leve foruden. Der må snart en bestilling afsted igen ;o)

Kram