måndag 21 juni 2010

Skogstokiga Vinter- och Julmotiv

Hej hej på er alla goa och glada besökare!
Idag visar jag er vinter- och julmotiven.
De flesta finns hemma och en del är på väg in
och det kommer att bli en egen slide till de motiven.
..........................................
Här är ett exempel på hur ett motiv kan bli lite juligare.
Motivet är Skogstokigas
"Stor Dubbeldörr med Trappsteg" och den minsta
av dekorationen i "Tre Juldekorationer"
Dubbeldörren med trappsteg är ett nytt motiv
som kommer ganska snart.

.................................................
Ho Ho Ho. Här kommer vinter- och julmotiven.
Gamla som nya.
"Öppen spis med Julstrumpa"
"Tomtenisse med önskelista" "Snögubbe"
"Stor Cirkel med Stjärnor och Julklappar"
"Tokig Tomtenisse" "Vintertjej med Öronmuffar"
"Tomte i kalsonger" "Charmig Vinter/Julflicka"
"Tomtenisse med snölykta" "Bakgrund Jul"
"Isprinsessa" "Halmbock" "Pojke Tomte"
"Flicka Tomte" "Flicka Lucia" "Oval-God Jul"
"Tag-Med önskan" "Cirkel-Vinter"
"Cirkel Nu är det jul igen" "Cirkel Mysigt God Jul"
"Sigill God Jul" "Lillan sitter"
"Tre Juldekorationer" "Vinterkille sitter"
"Julgran Hjärtan" "Julgran Kulor"
"Adventsljusstake" "Julstjärna i kruka"
"Busan med Julgris" "NyårsBusan"
"Klappar" "Julbakelse" "Glögg"
LusseBus" "Julhjärta stor" "Julhjärta liten"
"Stearinljus" "Cirkel-Vi tror på tomten"
"Vintertjej med halsduk" "Tag-Jag drömmer"
"Tag-Apelsinris" "Tag-Önskelista"
"Tag-Vi komma" "Tag-Midnatt råder"
"Tag-Hej Tomtegubbar" "Tag-Knäck"
"Tag-Till er alla" "Etikett-En sockerbagare"
"Tag-Tänd ett ljus" "Tag-Natten går tunga fjät"
"Cirkel-Önskan God Jul" och "Tag-God Jul"
Klicka på bilden för större format/Click to view in large sizeSnart kommer ny blog candy.
Skogtokiga måndagsinpirationer.
Petra

14 kommentarer:

Pysselbus sa...

Urläckra!!!! Nu ska jag sätta mig i lugn och ro och titta igenom alla motiv....

Ha det gott!!
//Linda

Soulsister sa...

oj oj oj, hur ska man kunna välja? Som tur är har jag redan några av dem från förra året :D
Beställning kommer på mailen kram

Wenche sa...

Så utrolig flotte og KOSELIGE julestempler. herlig.

Gro sa...

OjOjOj, dette kommer til å merkes i lommeboken! Her var det mange som gikk rett inn på "må ha"-listen!

Eivor/Ejja sa...

Ååååå så fina stämplar! Måste kika närmare på dem alla för att nog behöver jag någon ny julstämpel*ler*

Kram och hej från mig,
Eivor/Ejja

Mummylade sa...

men så ohyggligt fina!!! Hur ska jag kunna välja nu?

Christine Schärfer sa...

Ooooo, vilka fina stämplar!!! Vill ha, vill ha.... Det blir ju minst 10 st. Hur snabbt kan jag spara.....Jätte fint och beställning kommer... Önskar dig en fin vecka.

Kram
Christine S

laviedepiglet sa...

Helt underbara stämplar! Blir så sugen på att handla, även om det känns så avlägset med jul (fast ja ... jag har för mig att jag sade att jag skulle börja med årets julkort direkt efter förra julen *lol* för att slippa stressa i år) ... Blir nog shopping hos er snart, misstänker jag :S

Anonym sa...

Her var det mange flotte jule-stempel.
Marit

Cathrin sa...

Härliga motiv...nya som gamla.
Kalsongnissen var ju för cool.

Kram Cathrin

lenascrappar sa...

Tokfina motiv, blev galet förtjust i ganska många..dubbeldörren bl a!!!

Du är grym på att rita som vanligt!!

Kram å dig!!

Lena

Gurkiss Scrappande sa...

Vad en MASSA ur snygga motiv *dreglar*

Kram Gurkiss

Lone Krieger sa...

Ojjjjjjjj hvor er der bare mange skønne nye julestempler. Der er helt klart nogle der kommer til at stå øverst på ønskelisten.

Maria sa...

Oj, oj, nu börjar jag ju längta till jul, fast vi inte är inne i jul-i ännu!Underbara motiv!
Ha det gott!
Maria