onsdag 30 juni 2010

Fyrtal i alster från DT Milo

Hej hej på er alla i sommarvärmen!
........................................
Idag visas fyra superfina och tokcharmiga alster
från juni månads gästDT Milo.
Nr.1
Är dekorerad med Skogstokigas
"Cool Bakelse"

........................................
Nr.2 från DT Milo är dekorerad med Skogstokigas
"KaffeBus" (äldre motiv från Skogstokiga)..............................
Nr. 3 från DT Milo är dekorerad med Skogstokigas
"StjärnBus" (äldre motiv från Skogstokiga)....................................
Det fjärde och sista alstret från DT Milo
är dekorerad med Skogstokigas
"PizzaBus" (äldre motiv från Skogstokiga)
Ja, fy vad månaderna går fort.
Jag vill tacka Milo med en jättestor
Skogtokig kraaaaaaaaaaaaaam
för att vi fått tagit del av hennes tokläckra
och charmiga alster under juni månad.
Jag gillar hennes stil skarpt och det är jag nog
inte ensam om.
.............................
*
Juli och augusti månads
Skogtokiga design team är...
*
Lena
*
ParadisePetra
*
och jag själv

Ni kommer alltså att få se mer av mina egna alster,
så nu ska här skapas och knåpas minsann :O)
Hoppas att ni besöker oss hela sommaren!
Massor av Skogstokiga sommarkramar
Petra med DT

9 kommentarer:

Cathrin sa...

Jamen vem kan inte gilla detta??? Färgläggningen är ju väldigt speciell och helt kanon.

Jo det ska verkligen bli spännande att få se mer alster från dej, jag vet att de är ännu finare "på riktigt":)

Kram Cathrin

Soulsister sa...

Det sista kortet är min absoluta favorit eftersom Milo fått peperonibitarna att verkligen lysa :) o jag blev fasligt sugen på pizza...något jag ALDRIG äter liksom haha.

Håller med Cathrin, ska bli kul att se mer av dina egna alster Petra!

kram

Wenche sa...

Fy søren så flotte kort, Petra!! Jeg likte spesielt det første. Jeg fikk en skikkelig halloween følelse og kortet er jo kisteformet!! Helt knall :)

Sommerklem fra Wenche :0)

Maria sa...

Läskigt läckra och härliga kort! Det är fantastiskt vad man kan åstadkomma! Ser fram emot nya inspirationshändelser från er!
Maria

Scrapmagic sa...

Hej Petra!

Superfina kort!! Det skulle vara jätteroligt att få bli inspirerad på nära håll. Mailade en förfrågan förra veckan och hoppas på ett positivt svar.

Tack förresten för en väldigt bra blogg sida. Hoppas att få höra från dig snart.

MvH
Sölvi, Scrapmagic

Dot Scrap sa...

Sikke nogle fantastiske kort alle sammen. Det er så sjovt fundet på med kisten.
Wauw du har nogle utroligt dygtige designere.
Dorte aka dot-scrap

Lone Krieger sa...

Hold da helt op hvor er det bare nogle skønne kort. Alle 4. Kistekortet med dødningehovedet er da bare for cool. Sad og smålo lidt for mig selv da jeg så det. Helt kanon fint. De 3 andre er bare skønne hver især og perfekt afstemt i farverne. Mange lækre detaljer. Glæder mig til at se flere af samme slags. Helt fantastisk inspiration.
Knus

Pernilla/Trollwing sa...

Super, supersupersnygga kort! Och vad roligt att få se lite mer av dina egna skapelser framöver, du är så galet duktig! Här ska tittas in stup i kvarten även om det är sommar;)
Kram kram

Ellis sa...

Åhh jag älskar det första kortet, men de andra är kanonbra också! =)
Kram