tisdag 25 maj 2010

Triss i kort från DT Katarina

Hejsan hoppsan alla besökare!
Idag visas tre stycken kort från DT Katarina.
Kort nr.1 är ett supercharmigt grattiskort
med Skogstokigas.
"PrinsessBakelse"
"Minibiljett-Grattis"
"Blomstermall" (äldre motiv)

...............................................
Kort nr. 2 från Katarina är ett mumsigt grattiskort
med Skogstokigas
"Hallonbakelse"
"Grattisbakelse"
"Tag-Stora Muffins"
"Minibiljett-Celebrate"
"Textremsa-Recept"................................................
Kort nr.3 från Katarina är ett tokcharmigt
dopkort med Skogstokigas
"Kanin"
"Stor mall" (äldre motiv)

Visst är de fina!
Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

10 kommentarer:

Gurkiss Scrappande sa...

Underbara kort :)

Kram Gurkiss

Cathrin sa...

Så fina allihop men jag smälte lite extra för dopkortet och den underbara kaninen!!

Kram Cathrin

Anonym sa...

Hejsan Denna mulna morgon.
Tittar jag in här skiner Solen alltid,underbart.
Vänligen Susanne

Petra/Paradise sa...

3 söta kort! Favoriten blev det lila dopkortet! SÅ himla sött :)

KRAM

Silje sa...

Nydelige kort - og lekre stempler :)

Ingas Hobbysida sa...

Underbart härliga kort..Man blir GLAD.
Kram// Inga

Tullemus sa...

Har sagt det før men siger det gerne igen, jeg er meget glad for receptkort med de fine kager.
Dog vil jeg meget gerne fremhæve dåbskortet med den lille kanin. Hvor er det bare sødt og fint.
Kram
Lone

Wenche sa...

Stilige kort i lotte farger.

Marit sa...

Nydelige kort. Så mange flotte muffins stempler.

Evas Pyssel sa...

Härliga färgglada kort Katarina !!!
Petra nu har jag lärt mig ....så nu är jag med som följare.
Kram Eva K