onsdag 5 maj 2010

Skogstokigt Studentkort

Hej på er alla besökare!
Här kommer ett studentkort från mig i
vit/grön/blåa nyanser med Skogstokigas
"Lillen student"
"Bakgrund Musik"
"Etikett Studenten"
Storleken på kortet är 15,2x16,8cm
"Lillen student" är 12,1cm hög.
Motivet är målat med Promarkers.

Glöm inte lämna kommentar så har du chansen att
vinna 5st stämplar från Skogstokiga (se bilden nedan)
"Text Sommar"
"Cirkel Pense/Viol"
"Cirkel Vårkramar"
"Bakgrund text Blommor"
"Stor Knappblomma"
Tävlingen håller på tom söndag den
9/5. Vinnaren presenteras här i bloggen
måndagen den 10/5.

Det var allt för idag.

Sliden är uppdaterad med ny motiv.

Skogstokiga onsdagskramar
Petra

27 kommentarer:

Henrietta sa...

Vilket fint studentkort du gjort!

Anneli Mellstrand sa...

Kortet super duper fint
Men vilka priser dom vill man vinna

//anneli

Ingas Hobbysida sa...

Ett tufft Studenten-kort.
Lyckliga den som blir ägare till de fina stämplarna
Ha en bra dag // Inga

Cathrin sa...

Man va fasiken är man morgontrött så är man.....tryckte bort mitt inlägg, suck. Börja om från början.

Jo jag skrev att jag garvar ihjäl mej åt din studentsnubbe, ha,ha ha, typisk hängig tonåring, så sööt så.
Kortet blev ju kanoners.

Kram Cathrin

Soulsister sa...

Jättefint studentkort Petra. Oj vilka priser! Inte illa! O alla nya motiv är bara så skogstokigt läckra att jag får börja spara :)

kram

loke / viggen sa...

Dessa stämplar skulle passa utmärkt i min samling

// Lena

Monica sa...

Jättefint studentkort.
jag vill gärna vara en vinnare....
Monica

bili sa...

Det studentkillen skulle passa bra på något av mina kommande studentkort. Helt otroligt härligt kort :)

Ellis sa...

Jättefint kort, vad kul att få ett sånt!
Kram

Anonym sa...

Flott student kort.
Stemplene er så fine.
Marit S

Christine Schärfer sa...

Först tack för din kommentar på min blogg. Glad. Vilket fint kort. Ha begär.... Jaaa, om jag vore den lycklige vinnare. Ha en fin onsdag.

Kram
Christine S

Vera sa...

Jag vill gärna delta i din tävling med dom fina stämplarna som pris!! Håller tumme och tå att jag har lite försenad födelsedagstur :)
Kram

Wenche sa...

Herlig kort med et herlig motiv.

Eivor/Ejja sa...

Stilrent och pojkigt kort! Bra att se hur man kan göra killiga/pojkigar kort utan att de blir söta. TACK!

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Tinas pysselblogg sa...

NICE:))både kortet o stämplarna:)

Petra/Paradise sa...

WOW! VIlka toppenfina stämplar du lottar ut!
Kortet du gjort vännen är superfint!
Gillar den där studentgossen! :D
Jag har precis mailat dig en massa bilder..är osäker på om det kom fram (eftersom bilderna är rätt stora).
Vill du dubbelchecka å maila mig om du inte fått något.

KRAAAAAM

Malin sa...

Jag gillade bakgrunden med noterna. Jag håller precis på att göra kort till musiker... undrar vart jag hittar bakgrunden måntro? :)

Martina sa...

Underbara kort o bloggen är en trevlig inspirationskälla. Vore kul att vinna stämplar... ;-)

Jenny Källman, Stigtomta sa...

Jättefint studentkort och fina stämplar man vill vara med och vinna

Anne-Lie sa...

VIlken skön stil han har den nybakade studenten på kortet ! ;o) Läckert!

Gro sa...

Lekkert kort, og så fin premie!

Tullemus sa...

En student med tern og striber og prikker og glade farver. Du har virkelig brugt mange forskellige former men farverne holder godt sammen på det hele og giver et super helhedsindtryk. Et rigtig dejligt kort. Og præmien, ja hvem ligger ikke vågen hver nat og sukker efter den ;o)

Ulrika K sa...

Snyggt studentkort!!! Håller tummarna att det är jag som vinner dina fina stämplar.

annkan sa...

Superfint kort!! Och wow, vilka läckra stämplar!!!

Yvonne sa...

Skulle vara kul att vinna dom fina stämplarna då jag aldrig fattat hur man köper stämplar härifrån.

Kvinna 37 sa...

Vilket fint kort!!!!

Maria sa...

Läckert studentkort!

Och fina stämplar som man har chans att vinna! (Hoppas på tur!)