måndag 24 maj 2010

Skogstokigas Blog Candy

BLOG CANDY a la Skogstokiga
Dags för Skogstokiga att ha en Blog Candy.

Tävlingen börjar från och med idag 24/5-2010
och håller på till och med tisdagen den 8/6-2010
Vinnaren presenteras här i
bloggen onsdagen den 9/6-2010

Så här gör du...
* Skriv en kommentar i inlägget här nedan.

* Länka från din blogg/sidebar till Skogstokigas blogg
så har du extra lott.

* Lägg till dig som följare.

* Har du ingen blogg är det ok att skriva en kommentar
i inlägget så är du också med i utlottningen.

Blog Candyn innehåller förutom diverse
Scappmaterial
även 13st stämplar från Skogstokiga.

Lycka till!
Skogstokiga inspirationskramar
Petra

206 kommentarer:

1 – 200 av 206   Nyare›   Senaste»
Gurkiss Scrappande sa...

Åååh vad en massa mummsigt godis :)

Givetvis vill jag ta en lott och ha chansen att vinna detta :)

Jag har lagt bilden med länk hit i min sidebar.

Jag har blivit en följare via google friends men följer er redan via bloglovin :)

Kram Gurkiss

JoJo sa...

wow what a great gift, I would really love to take part for a chance. Sorry my english is not so good :)

I'm already follower and I linking your Candy on my Sidebar.

Lovley Greetings from Germany,
JoJo

Kari sa...

For en fantastisk giveaway! :-)
Jeg blir gjerne med i trekningen. Har ingen egen blogg, men følger dere gjennom bloglovin.

Kari :-)

Anneli Mellstrand sa...

Detta vill man inte missa
Jag vill gärna vara med i utlottningen av allt detta godis

Har ingen egen blogg .....

Är inne och kollar varje dag på din sida på allt fint ni gör ............
Nu ligger jag i startgroparna för att börja med julkorten det ni .....väntar på att skogstokiga skall komma med lite nya motiv.....

//anneli

Frideborg sa...

Jag älskar dina stämplar och ditt jobb. Vill inte för allt smör i Småland missa en sån här chans till bloggcandy. Följare är jag redan och länk till sidebar fixas lätt.

Kram Marina

Soulsister sa...

Nu har jag lagt upp din skogstokiga blogcandy i min sidebar....klart jag vill ha lott(er) :)

KRAM

Monica sa...

Åh vad mycket fint. Vill gärna vinna
Monica

Anonym sa...

Godmorgon
Köpte min första Skogstokiga Stämpel för länge sedan och har sedan dess blivit beroende.De är ju så Underbara.
Vill ju därför vara med i utlottningen,även om jag aldrig vinner något,vem vet!
Kram Susanne

Anonym sa...

jag vill också vara med, har ingen blogg men din sida tittas på varje dag och ligger först i favoriter. Har blivit helt såld på dett nöje, hur kul som helst.( Mina första stämplar köpte jag faktiskt av dig, hur goa som helst) mvh Carina i Umeå

Joan sa...

Sikke en lækker blogcandy.
Jeg er sikker på at stemplerne og alle de andre lækre ting gerne vil bo hjemme hos mig :)

Larisa sa...

i am really grateful I have a chance to win anything because I have never had Skogstokigas... I am a follower ) I linked it on sidebar
http://larisa-raznosti.blogspot.com/
Please, count me ))) Hugs. Larisa.

Anonym sa...

Hoppas hoppas att jag har turen med mig , tycker att stämplarna är underbara......

Anna

Lottas vrå sa...

Men Petra - vilket paket du lottar ut!!
Klart man vill ha en chans att vinna detta.
Har lagt din bild och en länk hit i ett inlägg.
http://lottasvra.blogspot.com/2010/05/blogcandy-hos-skogstokiga.html

Ha en skön vecka!
Kram

Jeanett sa...

Så kjempefin candy. Moro å kunne delta. Har lagt link til din blog med bilde i sidebaren min. Er på bloggen din hver dag, utrolig mye flott som blir lagt ut. Har også kjøpt noen stempler fra deg tidligere, så de blir tatt fram igjen når jeg skal begynne å lage julekort:)

Klem

Ulrika sa...

Jaaaa !!!Vill jättegärna vara med och ha chansen att vinna detta underbara bloggodis !!!! Har ingen egen blog, men är inne och tittar på era fina alster flera gången i veckan !!! Kram /Ulrika

Christine Schärfer sa...

Hej, äntligen dags att sign up. Ja visst vill jag vara med. Snälla, snälla fe.... O ja, jag har länkat hit från min blogg och följa din blogg gör genom att ha din blogg bland favoriter.

Kram
Christine

Maria /Maskan sa...

Ett sånt underbart paket som lottas ut!
Har boggat om candyn och länkat hit http://maskanspyssel.blogspot.com/2010/05/skogstokig-blog-candy.html
Har lagt till mig som följare också - hoppas att det funkar nu :-)

Dreja sa...

Wow! Ein phantastisches Candy!

Ich hab es in meiner Sidebar verlinkt.

Vielen lieben Dank für diese tolle Gewinnchance.

Liebe Grüße Dreja

Karin sa...

Så mye flott (",)
Jeg vil gjerne være med på "Skogstokigas Blog Candy"
Hilsen fra Karin

Vera.m.fl sa...

Ojoj.. vill helt klart vara med! Länkar in dig på min blogg!
Är även en följare :)

Kram Vera

Anna Svensson sa...

Jag vill vara med, följer dig på bloglovin!!
/Anna

Gro sa...

Så morsomt med blog candy! Vil gjerne være med på muligheten til å vinne denne flotte premien!

Silje sa...

For en utrolig flott blogcandy, jeg vil veldig gjerne være med på trekningen! :)
Her har jeg skrevet om den i bloggen min:

http://silje-scrapp.blogspot.com/2010/05/blogcandy-hos-skogstokiga.html

Jeg er følger allerede :)

Tinas pysselblogg sa...

o la la..klart man vill vinna..länkar med bild i min blogg
hopashoppashoppas:)

Mia sa...

Härligt med blogcandy! Klart man tar så många lotter man får! ;) Har länkat från bloggen och blivit följare!
Kram

Marit sa...

For en flott Blog Candy. Tar gjerne et lodd her. Her er det så mange flotte stempler.

Anonym sa...

Tar en lott och hoppas på turen.
Vill gärna inte missa denna chans, på mycke fint blogg-godis.

Har ingen egen blogg, men följer din varaje dag.

Kram Anzi

Anna J sa...

Vad kul med Blog Candy här. Jag besöker din blogg varje dag och vill gärna vara med och försöka vinna.
Jag länkar från min blogg för en extra lott. Följare är jag redan. =)
Kram Anna

Angelica sa...

Jag är med! Det kommer upp ett inlägg den 1/6 kl 14.40 på denna adress http://angelican.se/2010/06/01/blog-candy-hos-skogstokiga-stamplar/

Angelica sa...

Och jag följer er via Bloglovin' redan :)

Eva sa...

Självklart vill jag oxå vara med på ett hörn! Tack för de fina stämplarna som kom idag!
Kramiz Eva

Anonym sa...

Åååå härlig godis. Vem vill inte vara med i utlotningen på detta=) Tyvärr har jag ingen blogg men hoppas ändå att man har chansen.

/Monika.J

Tullemus sa...

Som absolut inkarneret Skogstokig fan, så må jeg da bare være med i denne lille konkurrence. Ohhh hvilken drøm at vinde stempler + en masse extra fine ting. Det ville være som at vinde i Lotto ;o)
Da jeg har fuldt denne blog længe og allerede linker til den i sidebaren på min blog, så skulle jeg nu gerne opfylde alle kriterier for at være med ;o)
Krydser fingre, arme og ben. Pyha det bliver svært at arbejde de næste mange dage :o)

Dot Scrap sa...

WAUW sikke en lækker blog candy. Super mange skønne scrap-sager.
Sikke en fantastisk mulighed for at vinde nogle af de flotte og fantastiske stempler.

Jeg er allerede: följare

Tusind tak for chancen for at vinde nogle skønne stempler og scrapmateriale.
Dorte aka dot-scrap

sagapo sa...

Vilken fin blogcandy och blog du har. Vill förstås gärna vinna. Ha det så gott. Carita

Malwina sa...

wow! wonderful candy!thanks for the chance to win!link in my sidebar and a follower.

sagapo sa...

Glömde säga att jag förstås länkat till dig och lagt in mig som följare :)

Annicka och Johan sa...

Åh vilket fint paket!
Klart man vill ha det.
Har lagt upp det som följare och länkat till dig från min blogg
Annicka

***** sa...

Självklart vill jag vara med!
Jag kommenterar här, lägger upp det på min blogg: www.nickanpysslar.blogspot.com och blir följare - inga tveksamheter inte, jag brukar ju endå kika in till er!

Håller alla tummar å tår!

Anonym sa...

Såklart vill jag få chansen att vinna SkogsTokiga stämplar.
Jag har minsann några stycken, men vem vill inte ha fler...
Jag har ingen blogg, men din sida ligger överst bland mina favobloggar så jag är inne och kikar varje kväll.
mvh Eva

Evas Pyssel sa...

Oj vilken fantastisk blogcandy, såå generös. Jag är såklart med och länkar till dig i min blog. Vet inte hur man gör för att bli följare, men det får jag väl ta reda på. Kram Eva K

Lindha sa...

Vilken chans! Klart att jag länkar från min blogg!
Anmäler mig omedelbart som följare och hoppas på TUR!

Lindha

Jenny Källman, Stigtomta sa...

Hej vilket fint set stämplar och andra saker vill gärna ha en lott men har tyvärr inte någon blogg ännu/ jenny

Ingas Hobbysida sa...

Vill gärna ha en lott till denna fin Candy
Hälsn // Inga

Anonym sa...

Sjääälvklart vill jag gärna vinna denna underbara bloggcandy! Lägger genast till din blogg i min google reader dessutom!

/Kathleen

Elenkin sa...

Hi Petra!
A wonderful candy! Thanks for the chance to win!!
I am a follower! .
Reference to sidebar http://elenkinstar.blogspot.com/

Kvinna 37 sa...

Jag vill så klart vara med och vinna... Funderar t o m på att skaffa en blogg och det är INTE min grej. Allt för dessa superfina stämplar!!!!

Martina sa...

Underbart! Klart jag vill vara med. http://martina74.blogspot.com/2010/05/blog-candy-hos-skogstokiga.html

Kerstin sa...

Hej hopp!
Skojsigt! Givetvis vill va med och ha chansen att vinna. Vore ju himla kul!
Har ingen egen blogg ännu men följer din sen ett tag tillbaka
Nu hoppas jag på tur :)

//kerstin

Anita/AniLi sa...

Är gärna med på detta!
Har länkat och blivit följare.
Tack för möjligheten att vinna detta goda!
Kram Anita

Wenche sa...

En flott candy du har lagt ut. Nå har jeg linket til deg i bloggen min og blitt følger ;-)

Tonje sa...

Jeg vil gjerne være med, nydelige stempler! Jeg har lagt meg til som følger og lagt til bildet i sidebaren på bloggen min:-)

Jenny Servin sa...

Sååå mycket mummsigt där var. Vill gärna ha en lott till att vinna detta.

Hoppas på tur.

Kram Jenny

Lisa sa...

Tar en lott! har lagt in bild med länk i sidebar och blivit följare =)

Vibbe sa...

Klart jag vill vara med på detta.
Spännande. Så fina saker.
Jag brukar kika in på din sida och tiltta på dina fantastiska saker. Och vilka underbara stämplar du gör.
LÄgger bilden i min blogg och loägger till mig som följare.
Kram Vibbe

Hanne sa...

Da har jeg lagt meg til som følger og skal legge ut en link i sidebaren på bloggen min.

Anki FJ sa...

Ååå, det här vill man absolut vara med på. Jag är tokig i stämplar, så detta hoppas, hoppas, hoppas jag på...
Jag har lagt bilden med en länk hit i min "sidebar" och jag är redan följare av din blogg. :)

christine Schärfer sa...

Hej Petra, med din hjälp har jag nu även lagd Skogstokigas på min sidebar på bloggen min. Ha det bra.

Kram
Christine

karin mäkinen sa...

Vem vill inte ha detta underbara paket? Ögon godis! jag skulle bli jätte glad om jag vann det här paketet :) alla vill ju ha en skogstokigt paket!

Karin Mäkien sa...

å självklart har jag blivit din "förfäljare" och gjort reklam för din blogg på min blogg

Sivsko sa...

Jaaa - jeg er med, jeg elsker alle stemplerne fra jer.

Håber det bliver mig der vinder denne gang

jeg har lagt et indlæg på min blog
sivsko.com

Krammer Heidi

Lisa Nordberg sa...

Tar naturligtvis chansen att vinna lite pysselkarra.
Ni har verkligen underbara, användbara mortiv!

Annica sa...

Självklart vill jag ta chansen och vinna allt fint. Jag har blivit följare och länkat ifrån min blog. Bara att hoppas på turen nu...

laviedepiglet sa...

Jag vill gärna vara med såklart! :) Jag använder google reader för att följa bloggar ... räknas det som att ha lagt till er som följare om jag gör det där?! :)

HappyBlondy sa...

Vad underbart material! Vi är glada att bli dina läsare och länka till min sida till vänster http://happyblondy.blogspot.com/

Anne-Lie sa...

WOW! Vilket härligt blogcandy! JAg länkar givetvis från min blogg:
http://www.annelieskrypin.blogspot.com/

givetvis är jag en följare av bloggen också!

Eva sa...

Jag vill självklart vara med! Har länkat på min blogg och även blivit en följare.
Mvh Eva

CreaRenata sa...

What a wonderful candy! Thanks for the chance. Posted your candy in my sidebar, hope that's enough for a chance to win this.

Hugs,
Renata

Linapyssel sa...

Wooohooo, vilket candy! Klart att man vill chansa och vinna detta! Tusen tack för att du delar med dig av detta Petra!!
Följer dig och har länkat med bild på min sidebar!!
kramar Lina

Jennie sa...

åhhhhhh

De är helt underbara! Har blivit beroende av stämplarna och att titta in sidan varje dag.
Det är klart att jag skulle vilja vara med...!

MVH

Jennie M

HegeHB sa...

For en flott candy, har lagt meg til som følger og linket til de gi sidebaren min, I tillegg har jeg lagt deg til i blogglisten min for her må jeg innom flere ganger:)

Elly sa...

Självklart tar jag chansen!! Detta vill man inte missa.
Har lagt in en länk om er blogg och följer er också =D
Elly

Pling sa...

Hejsan! Klart att jag måste testa att vara med om man vinner så här fina vinster. Du är verkligen generös och jag bara älskar stämplar :).

Jag skall sätta in länken på min blogg.

tjingeling, Pling

Tsky sa...

wow what a great gift! I'm new follower and I linking your candy on my sidebar.
http://tsky-tsky.blogspot.com/

Dot sa...

Dejlige stempler du har; tak for chance til at vinde. Det havde været så dejligt! Har linket til dig i sidebaren og lagt mig til som følger af bloggen. Glæder mig...

Cathrine Avelin sa...

Åhhhh en godispåse med skogstokiga stämplar det måste vara den bästa av alla godispåsar. Hoppas jag vinner.

Anonym sa...

Första gången jag är inne på denna härliga sida, skulle bli mycket glad om jag vann!


Anette

Cicci sa...

Vilket härligt godis! Det smakar mer.
Tar gärna en lott här och en till eftersom jag länkar hit.

Cicci

Frida sa...

Vilket fint pris!

Håller tummarna och hoppas på vinst!

Ha en bra dag!

//Frida

Jessika sa...

Jag tar gärna en lott för detta blogcandy!

Jag har blivit följare till din blog, men har ingen egen.

Jessika

Anonym sa...

Vilket fantastisk blog candy...
det märks också på alla kommentarerna... Vem skulle inte vilja vinna detta underbara...
Är ju skogstokig i dina stämplar och hoppas med hela mitt hjärta på tur...
Kram och ha en lugn och skön helg!!

Susanne i Kalmar

Kattis sa...

Kanske kan vara min turlott! Äger (ännu) inga skogstokiga, men håller tummarna!

Kristin sa...

For en flott blog candy! :D Tusen takk for sjansen til å vinne. :)
Har lagt til link på siden min. :)

Anonym sa...

En blogglös tar gärna en lott och hoppas på vinst. Om inte annat finns det mycket fint att titta på i bloggen.

Ciccos

Johanna sa...

Klart jag vill ha chansen på dina underbara stämplar! Håller tummarna för nr 84 då! ;)
Soliga hälsningar från Johanna

Camilla sa...

Åhh.. vad det vore kul att vinna! Tar gärna chansen!!
Har ingen blogg men hoppas jag får vara med ändå :-)! Camilla

lenislenis sa...

Jag hoppas på tur - vilket paket!
Har länkat i min blogg! :)

Emelie sa...

Åh vilka fina saker klart att jag vill vara med i utlottningen!
Kram Emelie

Ciza Patricia sa...

Wow. klart man vill vara med i utlottningen.
Jag har länkat på mig blogg: http://pysseldags.blogg.se/2010/may/blog-candy-hos-skogstokiga.html.
Jag har lagt till mig här också.
Så nu hoppas jag bara på tur. :)

Kram
Ciza Patricia

Chris_P sa...

Wow vilken blogcandy! så klart vill jag vara med. Länkat o klart! Fick mina första SkogsTokiga stämplar igår! Toppen!

Hanne sa...

Vilken Blog Candy! Provar gärna på min lycka.

Kattiz sa...

Klart man vill vara med, har laggt in er i sidebaren också på min blogg...

http://kattizscrapp.blogspot.com/

Åsa sa...

Det är klart jag vill vara med och tävla om allt det här! Jag länkar såklart via min blogg och och tänker också följa den här bloggen - det finns ju massor med roligt här! (Det bra med tävlingar - förutom att man kan vinna - är ju att man hittar till nya bloggar som verkligen är värda att ha i sin lista!)

Jennie sa...

Självklart vill jag vara med och se om jag har tur i utlottningen! Verkligen fina saker du gör!

Therese sa...

Åh, vad mycket fint det fanns här.
Jag vill absolut vara med i utlottningen!
/Therese

Maria sa...

Oj, vilket härligt bloggodis!Jag som älskar att göra "scrapkort" - det vore underbart att få ta del av denna godispåse och skapa något fint och roligt av den!
Jag startade en blogg igår och det är verkligen kul. Jag blir gärna följare!

Hälsningar Maria

Lisa sa...

Åhhh, jag vill ha det!!!!!! Jag tar jättegärna en lott:D Jag länkar oxå i min blogg
//Lisa ;)

lenascrappar sa...

Oj..vilken candy!!! Den hade inte suttit fel..du ligger i sidebaren..=)

Kram

Anita sa...

Första gången jag besöker din blogg. Vad roligt med en utlottning, jag vill absolut vara med.
miros79{at]hotmail.com

Tesa/Therese sa...

Jag vill vara med:)
Har bloggat och lagt mig som följare.

Ha en skön helg!
Kram Tesa

Petra/Paradise sa...

Hej söt!
Jag har givetvis bloggat om din blogcandy inne hos mig och dessutom länkat :)
Vem vill missa detta gottiga godis!?! ;)

Trevlig helg på dej!
Kram Petra

Sindra sa...

WOOOOW!!! Så mycket godis!!! Så klart jag vill vara med i utlottningen!
Jag har blivit följare och har lagt bild med länk i vänster sidebar i min blogg!
Ha det gott! ;)
Kramis

teolinda sa...

Åååååh, vilken underbar utlottning!

kram Teolinda

http://teolindaskrypin.blogspot.com/

teolinda sa...

Glömde....länkade hit på min blogg,samt la in bilden på den underbara vinsten

kram Teolinda

Nettan W sa...

Vilket Candy! KLart man vill ha en lott!
Följer redan via googlefriends sedan tidigare, men har lagt upp om blog candyt både som bloginlägg i min blog och som en länk i min sidebar!
Nu hoppas jag bara på tur också!
Kram Nettan

Maritha sa...

Oj det såg ut att vara en riktigt rolig CANDY!!!! =0)
Självklart vill jag ha en lott,länkar mer än gärna till eran sida.

Kram Maritha

Anne H. sa...

Så flott Candy dere har - jeg blir gjerne med på trekning.
Jeg har lagt meg til som følger og har linket til dere fra min blogg.
Anne :)

TinaStina sa...

Åååååååå! Jag vill såklart vara med och kämpa om vinsten! Har lagt upp mig som följare och länkat till er från min sidebar.

Kram!

Nicole Brenna sa...

I became a follower.....

Nicole Brenna sa...

I posted your giveaway on my blog scrapmethis.blogspot.com

Nicole Brenna sa...

I am an American but I live in Bodø Norway. I love to find Scandi blogs...

Maria Therese sa...

Tenk å vinne en slik hærlig candy.. krysser fingrene!!

Maria Therese sa...

Lagt inn link i blogen min :)

Maria Therese sa...

Og lagt meg til som følger :)

cri_kee sa...

Vilken underbar candy ni lottar ut. Jag vill gärna delta och ha chansen att vinna detta :)
Jag är följare till bloggen och jag har länkat till er i min sidebar.

http://cri-kee76.blogspot.com/

Kramiz

Maja K sa...

Vad kul!!! Jag tar välle en lott och hoppas på turen!!
Jag har länkat till från min blogg: http://majascrap.blogg.se
Följer dig med!! :)

louisevbg sa...

Åh tänk om jag kunde vinna :) jag tar en lott och chansar ;)

Kakan o Lassie sa...

Supergod candy! Jag har lagt bilden och länkat från min sidebar och är en follower :-)

Jonna sa...

Jag är gärna med och tävlar. Har länkat till dig från mig blog och lagt till mig som följare.

Underbara stämplar!!! Var kan man köpa dem?

/Jonna

annkan sa...

Åh, den här vill jag bara inte missa! SÅ mycket härligt, mumsigt godis... och en massa stämplar. *dreglar*

Är redan en följare och har nu skrivit om din candy i min blogg. Direktlänkar dit.

Ha det gott!

Kram.

GryA sa...

åååå for en herlig candy! Har linket til dere i bloggen min.

http://milfordsscrappeblog.blogspot.com/

Anneli sa...

WOW så mycket mummsigt scrapgodis :-)
Vill inte missa chansen till denna goa bloggcandy.
Har lagt upp det som följare och länkat till dig från min blogg i min sidebar.

Tack för kommentaren i min blogg , blev så GLAD!!

Kram Anneli

catharina sa...

Ååååå jag vill gärna vinna detta härliga paket!... men jag har ingen blogg.Men man kan ju alltid hoppas!!!! Kram Catharina

Anonym sa...

Första gången jag är inne på din sida:) Härligt paket, självklart vill jag vinna det!!

http://systeryster77.blogspot.com
MVH Renate

Monica sa...

Du har helt underbara stämplar.....och dina kort är toppenfina.....hittade till din sida härom dagen(fick ett tips)jag är helt såld på dina motiv....vill helst ha alla. Jag beställde några nu och får väl vänta lite till nästa beställning. Har ca. 30 st på min önskelista.
Vore kul att få vinna ditt CANDY..

Gunilla sa...

Oj vilket fint bloggcandy. Mvh Gunilla (F)

Petraso sa...

Underbar glädje i dina stämplar! man blir varm i hjärtat av dom!

Jag länkar i min Side bar till dig och följer så klart bloggen!

Kicki Månsson sa...

JAG VILL OCKSÅ VARA MED =)
http://litensscrapping.blogspot.com/2010/06/skogstokiga-blogcandy.html

Ann-Charlotte sa...

Vilken fin blogcandy!
Självklart vill jag vara med och ta en lott.
Har länkat i min sidebar och tänker börja följa din blogg;-)
Kram Ann-Charlotte

Maggan sa...

Jag greppar en lott med ett fast tag :)
Kanske är jag den som drar längsta strået :)

Maria Ahl sa...

Självklart vill jag vara med och ta en lott och ha chansen att vinna detta :)
Tyvärr har jag ingen egen blogg men hoppas på turen ändå! :)

/Maria

Iréne sa...

Oj, oj, oj vilket sommarparty! Det är klart jag vill ha chansen och vinna! Länkar i min sidebar och blir en följare.

Pysselbus sa...

Skogstokiga har fått sommarfnatt!!! Vilken giveaway!

Självklart vill jag vara med och ha en chans att vinna. Är numera följare OCH har länkat till dig i min blogg.

Kram
Linda - Pysselbus

Ida H sa...

VIlket underbart paket!!!
Är redan följare & länken ligger som en smäck!!
Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Kram!

nina o nilla sa...

Helt underbara stämplar du har. Vill jätte gärna vara med och vinna dina fina stämplar.Har länkat dig på min blogg.
mvh carina

nettan112 sa...

Superduper candy, länk och bild finns i inlägg i min blogg :) Tar lott och hoppas på tur.......

Hälsningar
Halmstad

Ellis sa...

Jag tar gärna en lott, är en följare nu och har skrivit om detta i min blogg alldelens nyss! =)

Tack för chansen att få vinna fina saker och inte minst era härliga stämplar! =)

Kram, Elenor

Wenche sa...

Oj oj for en herlig candy!!! Denne må jeg jo bare bli med på. Bilde er lagt i sidebaren min.
http://wenchespapirverden.blogspot.com/

Klem Wenche

Hilde Larsen aka. Tindaloo sa...

Åååå! Har såååå lyst på Skogstokiga stempler! Håper jeg får være med, fra Norge :) Har lagt til candyen i min sidebar. Og er blitt følger!

Bettan sa...

Följer denna blogg med mycket stort intresse. Sååå roliga och användbara stämpelmotiv. De visar på stor livsglädje som jag gärna vill sprida vidare på mina egengjorda kort. Har ingen egen blogg...ännu.

Pyzzlis sa...

Denna vill jag absolut inte missa, har lagt tillm ig som följare av er blogg och även lagt upp bilden och länkat på min blog här:http://pyzzellandet.blogspot.com/2010/06/annu-en-blogcandy.html

Yvonne sa...

Halloj!
Bild och länk finns nu i min sidebar.
Kramar//Y

http://yvonnesscrapkort.blogspot.com/

Ida sa...

Givetvis vill jag ta en lott och ha chansen att vinna detta.. Det är första gången jag är inne på din sida, och är redan trollbunden av av allt detta godis..
Kram Ida

susanne´s smulor sa...

Klart att jag vill vara med!!!
Hoppas på vinst annars blir jag skogstokig ;)
länkar och blir följare så klart!
kram sussa

Carolina sa...

Här vill jag också vara med
http://skrapparlina.blogspot.com/

Carolina

loke / viggen sa...

Har ingen blogg men hoppas på tur iallafall.

// Lena

Petra sa...

Kollar denna sida varje dag! är tyvärr ingen som har en blogg....synd att man inte kan vara med på utlottningarna när man nyss börjat scrappa!!.....Tur att det går att köpa stämplar så att man kommer igång och kanske kan fixa en blogg!!
TACK FÖR ATT NI FINNS!!

L8 sa...

Petra, nu har jag äntligen fått en sekund över så jag har kunnat blir följare, länkat från min sida och kommenterat. Vilken blog candy du har!!!! :)
Kram

Eva J sa...

Hej hej...
Jag tar gärna en lott och hoppas turen står mig bi. Har lagt till mig som följare och länkat från min blogg
http://eviebee.wordpress.com/2010/06/03/ett-kort-och-en-blogcandy/
Kram Eva

Pyssel Linda sa...

Åhhh vilken underbar Bloggcandy... Har länkat i min blogg såklart :-)...

http://pyssellinda.blogspot.com/2010/06/bloggcandy-hos-skogstokiga.html

Kram Linda

Ulrica... sa...

Underbart candy, jag tar mig en lott & håller tummarna! =) Såklart har jag oxå länkat till er & blivit en följare.

Kramar Ulrica

Åsa Bengtsson sa...

Mycket fint här!!! Vill gärna vara med på denna utlottning av detta candy... =)

Petra sa...

Wow, vilken härlig candy. Självklart vill jag vara med. Har länkat med bild i sidebaren på min blogg och är numera också följare av er blogg.

Meretekj sa...

Kjempeflott candy som jeg gjerne vil være med på.

Eivor/Ejja sa...

Jag vill vara med och prova lyckan i detta härliga candy!! Håller tummarna!
Jag har länkat hos mig:
http://eivor.blogg.se/2010/june/blogcandy.html

Har tyvärr inte fått kläm på hur det funkar med "följare", men jag hoppas att jag får vara med ändå.

Hej från mig,
Eivor/Ejja

Halit Erez sa...

Thank you for the great candy!
It is on my sidebar: http://mytinymuse.blogspot.com/ and I'm a follower

have a great day!
Halit

Cyllan sa...

Jag vill ocksåå ha en chans på den här Blog Candyn så nu har jag bloggat om det i min blogg och ska leta upp vart jag blir följare av din blogg även om jag tittar inom nästan dagligen
Kraaam C

Jakaranda sa...

Hejsan! Hittade precis hit och måste bara säga att jag som inte är någon kortmarkare blev jätte inspirerad. Hit lär jag återkomma. :) Vilka fina kort och stämplar... Har blivit en följare och har även länkat i min sidebare.
Ha de´

Emily sa...

Vad smaskigt, jag är jättegärna med och tävlar!

Nu har jag lagt upp skogstokiga i ett inlägg i min blogg!
Ha det gott!

Wenche sa...

Super Blog Candy. Skulle gjerne vunnet dette :) Lagt meg til som følger og linket i bloggen min!

Anonym sa...

Hej Jag vill gärna vara i med i utlottning och ev vinna. Tycker dina stämplar är jätte fina, har en del som jag tycker mycket om. Har ingen blogg. Varma hälsningar Lotta

Jannike sa...

http://jannikejd.blogg.se/2010/june/lite-blogcandy.html

Följer redan bloggen via bloglovin.

Så klart att man vill delta i denna blogcandyn. Älskar stämplarna och hoppas verkligen att jag får äran att äga dem!

Taru / Jehkotar / j-tar sa...

Lovely LOvely candy - I want it! Your stamps is GREAT & Lovely!! I want more... (just made order for you!)

Maissi sa...

Awesome blog candy!! I'm a big fan of your stamps :)

Greetings Maissi

Gojenta sa...

Klart en vil være med på dette. Så utrolig flotte motiv du lager til oss stempelglade :)

AnkiB sa...

Har nu kollat runt i bloggen och jag gillar verkligen det jag sett. Och självklart vill jag vara med i blog candyn. Åh vad mycket fina saker man kan vinna. Och jag har även blivit följare av denna blogg. /AnkiB

Monica =) sa...

Hej där!!

Vilken generös utlottning, Petra!!!

Här hittar du länk hit från min blogg:
http://monica66.blogg.se/2010/june/skogstokiga-bjussar-pa-en-harlig-bloggcandy.html

Nu sätter jag mig till rätta i solen o hoppas på att turen tittar åt det här hållet =) Vilken fantastisk sommar-start det vore!!!

Irene sa...

Oj for en flott Candy!! Jeg har lagt en link på min "sidebar" og jeg er blitt følger av din side!!
Ha en super dag
Klem Irene

Anitta A. sa...

Wow, what a candy! Thanks for the opprtunity to try to win it. I became a follower and there´s a link in my blog.

Yasmin sa...

For en flott Candy! Jeg har nå lagt meg til som følger av bloggen samt ordnet bilde av skogstokiga i sidebaren på min blogg :)

*Gleder meg til å teste ut stempelene dine.. Vi jentene på scrapping.no kommer til å lage fler artikkler om de stemplene vi ble sponset av deg! Takk for det! :)

Tintti sa...

Your stamps are just gorgeous all ...

Linn sa...

åh, vilken härlig candy. Tittar in här varje dag men nu har jag lagt till mig som officiell följare och länkat till denna blogg i min sidebar på linnskort.blogg.se

Håller tummarna.
/Linn

Anna sa...

Ooh, vilken mysig bloggcandy! Jag snubblar runt i krotmakeribloggar nästan jämt, när jag inte pysslar... Roligt att se vad andra hittar på, och komma på nya pryttlar att dekorera med.

Martina/Mimic sa...

Här är en till som är sugen på lite godis! Länkat i bloggen och följer gör jag också! =)

Kram Mimic

Magenta sa...

Klart man är med när man har chansen på så mycket scrapgodis :-)

Länkar till blogcandyn i min sidebar och blir följare av bloggen bara de låter mig komma vidare när jag försöker.....;-)

Mummo sa...

Jag vill vara med! Nu, är jag en följare.

Mummo sa...

Nu,jag har also lagt bilden med länk i min blogg.

Hobbydraken sa...

Åååååå detta vill jag verkligen vinna!!
Bilden ligger i min sidebar och jag är följare :D

Hoppas, hoppas, hoppas!!!!!
Kram Hobbydraken

Heluna sa...

Jag är din följare. Jag vill ha en chans att vinna din blog candy.

SannaS sa...

Fabulous candy!! Thanks for the chance!! Link on my sidebar!! =)
Hugs, SannaS

mamman pysslar sa...

Jag vill vara med på utlottingen!

Länkar i min blogg:

mammanpysslar.blogg.se

Lelishna sa...

Utmärkt sweetie
http://lelishna.blogspot.com/

Synnøve sa...

Å, dette har jeg lyst å være med på:) Oppdaget stemplene deres idag:)
Jeg har lagt meg til som følger og har linka til bloggen din på min blogg:)
God klem, Synnøve

Elisabeth F sa...

Her er det vel bare å bli med. Så nydelige stempler du lager :-)
Og en spennende blogg jeg vil besøke ofte. Så en link på bloggen min er helt som det skal være

Piia sa...

Thank you for posting such a wonderful candy and chance to win it!

Candy is in my "candybar" and I also signed as a follower :)

Smiles from Finland,

Piia

Heidi sa...

Hei

For en flott Blog Candy. Du har mange kjempenydelige stempler.

Har lagt link og bilde i sidebaren på bloggen min, og blitt følger.

Ha en flott dag.

Agneta sa...

Jag är med och hoppas på tur att vinna lite godis till sommaren. Jag har länkat i min blogg.

Askeladden sa...

Jeg er med i siste liten og tar tre lodd!!

therese persson sa...

Åh, detta vill jag inte missa! Gud vad underbart det hade varit om detta härliga paket fick flytta hem till mig :)
//Therese

HildeS sa...

Dette er mitt første besøk hos deg. Jeg er en helt fersk hva angår scrapping, så ny at jeg faktisk er nødt til å shoppe utstyr før jeg kan begynne. Har bare prøvd hos en kollega og det var kjempegøy.
Jeg har lagt meg til som følger hos deg:-))
Ønsker deg en fin fin uke.

Saron sa...

Vilket fint pris! I have picture of this blog candy in my blog and link too:)

Och Jag är en följare nu:)

Carro sa...

Att pyssla med stämplar är det bästa nöje en kvinna kan finna...hoppas nu givetvis att högsta vinsten denna gången få vinna...
Underbara motiv och superkul att scrappa med.

Hälsningar Karin

waldiiiin sa...

Åh, jag vill vara med!

Anonym sa...

Underbara stämplar som jag blir så glad av!
Kram HelleBelle

Maria Flink sa...

Allt det där skulle man ju vilja vinna!
Hälsningar Maria

Karin sa...

Hei, jeg vil gjerne ta et lodd. Er allerede følger og legger til linken.
Klem fra Karin

Jezz79 sa...

Härligt godis!!!
Vill gärna va med och försöka vinna det!!
Har länkat i min sidebar och är följare till bloggen!

Sara sa...

Så fint!
Har länkat och är följare.
H. Sara

saran sa...

Jag vill gärna vara med :) Har ingen egen blogg.. Är ofta inne och blir inspirerad. :)

Kram Sara N

maxell sa...

Vi är gärna med. Japps, liten man sitter i knä här å spanar färger, mönster och form. :)

Länkar från här.

«Äldst ‹Äldre   1 – 200 av 206   Nyare› Senaste»