måndag 3 maj 2010

Fikakort från DT Katarina och Award från Eva

Hejsan hoppsan på er alla goa och glada!
Här kommer ett superläckert fikakort från DT Katarina
med Skogstokigas "KaffeBusar"
"Sockerbitar"
"Blomstermall" (äldre motiv)

OBS! OBS! OBS!
Lämna en kommentar för att vara med i tävlingen
som pågår fram tom söndagen den 9/5.
Där du har chansen att vinna en överraskning från
Skogstokiga. Vinnaren presenteras här i bloggen
måndagen den 10/5.
..................................................

En Award till mig från kära Eva.
En stor Skogstokig kram till dig för den.

Jag ska skriva sju saker om mig.
Här kommer de...

1. Ligger och somnar på min spikmatta
nästan varje kväll.

2. Jag promenerar i mycket rask takt
ca 1timme om dagen.

3. Än så länge är jag tatueringsfri men jag
har designat tatueringar åt andra.

4. Älskar att ligga och slappa i en hängmatta.
Det är så himla rogivande och avkopplande.

5. Har varit i Danmark och "extraknäckat"
som snickare.

6. Tycker det är superkul att se på Idol när
det visas på T. Beroendeframkallande.

7. Har nog ärvt konstnärligheten från min morfar
som var konstnär. Och min morfars bror
var serietecknare.

Jag delar med stolthet vidare denna award
till mina tidigare, nuvarande och kommande
Skogstokiga DTs.
Ni är helt enkelt oersättliga.

Klicka här för att komma till Lenas blogg.
Hon lottar ut två fina blogcandys.


Skogstokiga måndagskramar
Petra

20 kommentarer:

Ingas Hobbysida sa...

En cappuchino tack!...Ett underbart kort igen...ni är otroliga till få till det!!
Ha en bra dag // Inga

Tullemus sa...

Elsker de små "KaffeBusar". Igen et super sødt kort som enhver modtager ville blive glad for at få.

Anneli Mellstrand sa...

Ett jätte fiiiiiiint kort
Kaffesugen !!!!!!!!!

//anneli

Cathrin sa...

Härligt Katarina....vilket fint kort, i ljuvlig färgkombination.

Suger väl åt mej lite av awarden då, fniss. Kul att läsa lite om dej Petra.

Kram Cathrin

bili sa...

Dom kopparna är för söta för att dricka kaffe ur. Jätteläckert kort :)

LenA sa...

Härligt kort....vem kan låta bli att sätta på pannan efter att ha sett det!
Inte bara kaffe jag blev sugen på, får nog leta fram den gamla blomstermallen också!
Kram

Anonym sa...

Et lekkert kort med det flotte stempelet.
Ha en fin dag.
Marit S

Eivor/Ejja sa...

Vilket sött kort! Tror jag ska ta och stämpla den kopp jag har på mönstrat papper, tackar för att Ni väckt den tanken som vilat hos mig *ler*.

Eivor/Ejja

Petra/Paradise sa...

Toppensött kort!

Och vilken rolig läsning du bjuder på idag!! :D
Det är så roligt att läsa om "viktigt ovetande" om folk ;)

Hoppas du haft en trevlig helg vännen!


STOR KRAM Petra

Christine Schärfer sa...

Hmm, jag älskar den här stämpeln. Förhoppningsvis kommer den hem till mig inom en snar framtid. Jätte fint kort. Man blir visst lite kaffe sugen. Trevlig vecka önskar jag er alla.

Kram
Christine S

Tinas pysselblogg sa...

HUR fint som helst:)

Joan sa...

Dejligt kaffekort, man kan næsten dufte kaffen..

Anne-Lie sa...

Vilka läckra färger det är i det här kortet! Superdiggar det!

Wenche sa...

Nydelig motiv og nydelige farger.

Anonym sa...

Alltid så mycket fint här! Har din sida bland mina favoriter och kikar in här titt som tätt för inspireras!!! =)

/Annae

Linn sa...

Superfint kort, verkligen inspirerande!

/Linn

Gro sa...

Så herlig kort! Fikk lyst på kaffe jeg, men det er vel litt sent på kvelden for den slags!

Ellis sa...

Vilket mysigt fikakort! =)
Kramar

annkan sa...

Vad kul att få läsa mer om dig. :-)

Vilket superfint kort. Gillar färgerna massor!
Och blinget på sidan var liksom pricken över i, tycker jag.

Anki FJ sa...

Vilka underbara kort, jag älskar färgerna i "KaffeBusar" kortet, det tilltalar mig verkligen! Har lagt till mig som följare på din blog, det finns massor av inspiration att hämta här. :)