fredag 21 maj 2010

Alster från DT Petra/Paradise, Lena, Katarina och mig själv

Hej hej på er alla!
Idag visas fyra alster.

Alster nr.1 är en superfin sko från DT Petra/Paradise
med Skogstokigas
"Cirkel Mamma"
"Minibiljett-Istället för en blomma"
.....................................
Alster nr.2 är ett supercharmigt fikakort från
DT Lena med Skogstokigas
"KanelbulleBus"
"Minicirkel-Fika" ........................................................
Alster nr.3 är ett jättemumsigt receptkort
från DT Katarina med Skogstokigas
"Skogstokigt bakelse" (äldre motiv)
"Grattisbakelse" .........................................
Alster nr.4 är ett kramkort från mig själv
med Skogstokigas motiv.
"Minibiljett- KRAM"
"Minibiljett-Istället för ett SMS"
"Busig Mobiltelefon"
"Skogstokig Swirl"
Sliden är uppdaterad med nya motiv!
Det var allt för idag.
Skogstokiga fredagskramar
Petra

9 kommentarer:

Soulsister sa...

Oh den där mors-dags skon är ju bara för läcker! WOW!
O Lena, man blir onekligen sugen på kanelbullar när man ser ditt kort, när ska jag komma? ;)

SMS-kortet är som klippt o skuret för mig för jag är en sms-freak :D

KRAM o trevlig helg till er alla

Cathrin sa...

Himmel och pannkaka tjejer.....ni är galet duktiga på att fixa till allt från dojjor till kanelbullar, bra jobbat!

Ha en trevlig helg!! Kram Cathrin

Gro sa...

Kjempelekkert alt sammen, men den skoen var fabelaktig!

annkan sa...

Alltså, jag tror jag svimmar- vilken superfin sko!! Wow, hur läcker som helst!
Och de andra korten är mumsigt fina de med. Det sista, med mobilen, gillar jag också. Roligt och charmigt på samma gång.

Kram och trevlig helg.

Mag sa...

Wow wow wow so many gorgeous creations !!!
Hugs
Mag :)

Wenche sa...

masse flotte ting dere har laget. Takk for titten.

Tullemus sa...

Jamen du gode Gud, sikken en overflod af lækre sager. Den mors dags sko er bare så elegant og fin at enhver mor ville dåne hvis hun fik sådan en. Fikakortet er et rigtig sødt lyserødt kort, receptkortet er både farverigt og festligt og kram kortet må gå rent ind hos alle mobil freaks. I er altså bare så kreative at man bliver helt misundelig. Rigtig god pinse til alle.

Silje sa...

Åh - den skoen var utrolig kul! Stilig!

Marit sa...

Masse lekkert. Skoen var flott.