fredag 30 april 2010

Skogstokigt Morsdagskort, DT Maj och Tävling

Hejsan hoppsan på er alla besökare!
Här kommer ett morsdagskort från mig i bruna
nyanser med Skogstokigas
"Cirkel Mamma"
"Bakgrund Hjärta"
"Söt Ängel"

DT-teamet för maj månad är
Katarina

Lena

Petra/Paradise

och jag själv
.....................................

T Ä V L I N G
Lämna kommentar här bloggen
från och med idag tom söndagen den 9/5
En vinnare dras och vinsten är en
överraskning från Skogstokiga.
Vinnaren presenteras här i bloggen
måndagen den 10/5
....................................
Det var allt för idag.
Skogstokiga fredagskramar
Petra

34 kommentarer:

Soulsister sa...

Så underbart Mors dags kort! Älskar ju brunt så detta faller mig verkligen i smaken!

kram

Kari sa...

Så annerledes og herlig morsdagskort. Utrolig flott!

Kari :-)

Anneli Mellstrand sa...

Detta kort var i min smak också
färger , ängel-stämpeln och sen roligt med tävling

Henrietta sa...

Ett jätte fint kort!

scrapglimten sa...

vackert kort till alla "ängla"- morsor :) kram glimtis.

Ingas Hobbysida sa...

Varmhjärtat kort..helt i min smak.
Ha en fin helg//Inga

Cathrin sa...

Grattis till Katarina och Dt-uppdraget, kul.

Petra ditt kort är helt ljuvligt, färger som härlig nougat, mmmmmm.

Kram Cathrin

L8 sa...

I like!! Vill bara tillägga: Jag är mamma!!! Jag är mamma!!!! ;)
*blink, blink*
Kram

Yvonne sa...

Superhärligt kort. Gillar verkligen bakgrundsstämpeln.
Önskar en trevlig helg!
Kram//Y

Petra/Paradise sa...

WOOOOOOOOOW!!
Kortet är verkligen ljuvligt!!! Jah, jag måste ärligt erkänna att jag är KÄR! Superfin bakgrundstext och ängeln är så söt! Å din färgläggning sätter som vanligt pricken över i:et!!

Önskar dig en trevlig valborg och skön helg!! :)

STORA KRAMAR Petra

Linda64 sa...

Kjempelekkert morsdagskort.. Riktig koselig !

LenA sa...

Underbart kort, säger allt och ibland är det ju så att "less is more"!
Tävling...yes,hakar på direkt är ju ändå här varje dag!!!!

Ha en skön Valborg!
Kram

Nick sa...

Med risk för att upprepa men jag gillar verkligen bakgrundsstämpeln också. Tänk att få ett så fint kort till morsdag.
Trevlig Valborg allesammans!

Jannike sa...

Älskar den där ängeln, måste verkligen ha en sådan i min samling snarast! Superfint kort och det påminner mig att jag också måste börja knåpa på ett.

bye bye

Christine Schärfer sa...

Det är en tävling jag lätt hoppa på. Ett sånt söt kort skulle jag vilja ha till morsdag. Den sötaste ängel jag sett.

Kram
Christine S

Joan sa...

Hold da op hvor er det bare flot :)

leamon sa...

UNDERBART!!!! Bland de vackraste morsdagskort jag sett!

Gro sa...

Helt nydelig kort!
Ikke vanskelig å legge inn kommentarer her, det kommer jo det ene kortet finere enn det andre hver eneste dag!

bili sa...

Vilket fint mors ags kort. Söt ängel och vackera ord i cirkeln.

Anne-Lie sa...

Gud så fint! Jag bara älskar stämpeln med ängeln! Underbart.

Mim... sa...

Vilket underbart fint Mors Dags kort, gillar färgerna och stämpeln jättemycke.

Anonym sa...

Så flott morsdags-kort.
Marit S

annkan sa...

Wow- det är jättefint!
Tycker stämpeln är SÅ vacker.

Helena sa...

Jättefint kort :)

Stinne sa...

Sødeste Petra - hvor er det dog nogle lækre kort du har lavet med super skønne motiver!

Morsdag kortet er også lækkert...

KNUS og god 1. maj

Sussu sa...

Har nu tittat på er sida ett tag och kan bara konstatera att jag gillar era stämplar. Ska försöka få vinnande bud på några stämplar i tradea.

Tullemus sa...

Åhhhhhh hvis jeg som mor fik sådan et kort fra mine børn, ville jeg smelte med det samme. Hvor er det bare sødt jeg elsker farvevalget.
Sødt, sødt, sødt og sødt.

Ellis sa...

Vilket alldelens underbart kort! =)
Kram

Jessica sa...

Jättefint kort. Helt i min smak!

Wenche sa...

Den engelen er bare så utrolid søt. Nydelig kort.

Louise sa...

Så snyggt och enkelt kort.
Verkligen kanon.
Kram Louise

BellaMio sa...

Såååå vackert kort!!! De stämplarna skulle jag inte alls ha något emot att lägga tassarna på!!! Och du har verkligen gjort dem rättvisa med ditt kort. Snyggt!

Silje sa...

For en utrolig nydelig engel! Har ikke sett disse stemplene før - fantastisk flotte! Herlig kort.

~ Sophia ~ sa...

Wow, vilket underbart morsdagskort!
Helt i min smak både vad gäller färger, upplägg och motiv!
Mycket vackert!

KRAM! Sophia