fredag 23 april 2010

Hejsan hoppsan på er alla!
Här kommer mitt lilla tips. En tapetbård till
barn- eller lekrummet gjort av stämpelmotiv.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

Här kommer en bild av nya Skogstokiga
motiv som kommit, samt en del som är på väg in.
"Kors Rosor" "Troll sitter" "Coolt troll"
"StudentBusar" "Cirkel Swirl" "Tag-Kanelbullar"
"Sjuksyrra" "Nöjd Gris" "Brudpar Bus"
"Tag-Sockerkaka" "Tag-Amerikanska muffins"
"Cirkel Säga Hej" "Cirkel Handjort av"
"Tag-Scones" "Jordgubbar" "Cirkel Pense"
"Fågel med Brev" "Studenttjej" "Lillen Student"
"Tjej Träningsklädd" "Tag-Kladdkaka"
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

Det var allt för idag.
Skogstokiga fredagshälsningar
Petra

14 kommentarer:

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Hej Kari!
Tyvärr försvann din kommentar på grund av att jag var tvungen att göra ett nytt inlägg. Men nu fungerar det att klicka på bilderna och få dem i större format.
Skogstokiga hälsningar
Petra

Cathrin sa...

God morgon!!
Du är ju helt makalös....shit vad många härliga motiv.
Gillar "sjuksyster" med de söta foppatofflorna, och studenttjejen skulle passa mej nu då min yngsta tjej är student i år.
Fast å andra sidan så kan man ju tänka sig allihop, urp.

Kram Cathrin

Yvonne sa...

Hej Petra!
CANONfina nya stämplar och jag skulle vilja ha recept KANELBULLAR och JORDGUBBARNA. Har du kvar min mailadress så kan du väl skicka ett mail om kostnaden??
Ha en trevlig helg
Kram//Yvonne

Kari sa...

Det viktigste var jo at bildene kunne forstørres, ikke at min kommentar forsvant. :-)

Stemplene deres er helt spesielle og det er vanskelig å plukke ut noen favoritter. Hvor mye koster de sånn ca?

Kari :-)

AnnikaS sa...

Så många fina stämplar, fanns en hel hög jag skulle vilja ha i min stämpelsamling!
kram Annika

Petra Skogstokiga Rubberstamps sa...

Hej Kari!
Skicka ett mail till mig på
svenssonsvenssons@hotmail.com
så skickar jag lite info till dig.
Skogstokiga hälsningar
Petra

Pia sa...

wow fantastisk flotte og lækre stempler igen , så søde.
knus Pia

lenascrappar sa...

Grymt fina motiv, vill åka hem och pyssla med en gång!!! Ideén om tapetbård var ju super!!!

Ha en härlig fredag!!

Kram Lena

Soulsister sa...

Alla motiven är helt bedårande! Oh vad det ska skapas här :)
kram

Petra/Paradise sa...

UNDERBARA motiv du gjort vännen min!!
De är ju så himla roliga att färglägga!! *skutt*

Bården var ju för söt!! Kul idé! :D


Trevlig helg på dej stumpan!

STOR KRAM Petra

Bettan sa...

Hur kan jag köpa dessa fina och roliga stämplar????

Ellis sa...

Vilka underbara nya stämplar, trollen är ju helt fantastiska! =)
Kramar

Anonym sa...

Her var det mange flotte stempler.
Marit S

Tullemus sa...

AJmen jamen jamen, sikke en masse nye herlige motiver. Glæder mig til jeg skal på stempelindkøb igen - snart ;o)