lördag 24 april 2010

Gott och Blandat från DT Lena

Hej på er alla besökare!
Idag visar jag lite av varje som DT Lena har skapat.
Först kommer julkortet som jag fick av henne i julas.
Ett superfint kort med Skogstokigas
"Vinterflicka med halsduk"
"Sigill-God Jul"

Insidan

.......................................
Här nedan kommer en tokläcker äggkartong som jag fick nu
denna påsk av DT Lena. Hon har använt Skogstokigas
"Text-Påsk"
"Stor Knappblomma"
"Minicirkel Glad Påsk"
Insidan av äggkartongen. Gott gott.
Jag mumsade givetvis i mig godisbitarna innan
jag kom på att jag skulle fotografera så jag fick
vackert försöka forma om celofanpappret igen.
Lyckades si så där :O). Men ni får iallafall en glimt
av hur tjusigt det var.
............................................................
Här nedan kommer ett tokcharmigt receptkort
från DT Lena ur hennes receptlåda.
De Skogstokiga motiven är
"Pojke med bär" och "Minibär"
Baksidan av receptkortet.Det var allt för idag.
Skogstokiga lördagskramar
Petra

6 kommentarer:

Kari sa...

Blir helt imponert jeg... For en kreativitet!

Kari :-)

Cathrin sa...

Du den flickan hon kan hon.

Ha en underbar helg!!

Kram Cathrin

Mummylade sa...

så läckert så man smäller av!

Soulsister sa...

Fiffigt julkort, kul med lite annorlunda vikningar :)
Äggkartongen är ju något riktigt "äggstra" ;) (Nu gjorde jag en Cathrin....)
O receptkort bara älskar jag!

kram

Ellis sa...

Alla hennes kort och äggkartongen är helt underbara som alltid! =)
Kramar

Tullemus sa...

Julekort nu hvor foråret er på vej, ja hvorfor ikke. Sød er hun i hvert fald. Ideen med at dekorere æggebakken og putte påskeæg i, er virkelig sød og en god gaveide. Drengen med blåbær er jeg helt forelsket i og vil helt sikkert bruge ideen i min egen kogebog med alle mine ynglingsopskrifter.