måndag 8 mars 2010

Vinnare + Påskkort a la DT Lena och Ny Tävling

Hej hej på er alla besökare!
Vinnare av tävlingen är... LenA
Ett stort grattis till dig!
Maila mig din adress till
svenssonsvenssons@hotmail.com
så skickar jag vinstpaketet till dig.
Du har vunnit Skogstokigas
"Cirkel 100% Handjort av"
"Charmig kant" och "Spetsband"

..........................................
Här kommer ett superduper läckert påskkort
från DT Lena med Skogstokigas
"Bus i Ägg" och "Oval-Glad Påsk"

..................................
NY TÄVLING!
Lämna kommentar här bloggen
från och med idag tom söndagen den 14/3
En vinnare dras och vinsten är
tre stämplar från Skogstokiga.
"Etikett/Adresslapp"
"Hörn Vintage"
"Hjärta Swirl-You are the best"
Vinnaren presenteras här i bloggen
måndagen den 15/3

Lycka till!
Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

28 kommentarer:

Soulsister sa...

WOW! Inga dåliga priser! Grattis till LenA!

O vilket charmigt påskkort! Har själv börjat så smått med mina, men tiden tyckt inte riktigt räcka till....

kram

Anneli Mellstrand sa...

Oj oj oj vilka priser
Jag gör ett nytt försök denna vecka
Kortet fint som vanligt

//anneli

Cathrin sa...

Grattis till LenA!

Ett FANTASTISKT påskkort, du är suverän Lena!

Kram Cathrin

Gro sa...

Gratulerer til LenA! Flotte premier du har, så jeg prøver på nytt denne uken!

Det var et nydelig påskekort!

Henrietta sa...

Jag tar gärna en lott och hoppas på tur!

bili sa...

Jättefina påskkort, längtar efter påsken. Fina priser som jag gärna vill vinna.

Viddan sa...

Grattis LenaA!!! Vilket härligt påskkort! //Lena

Lena Katrine sa...

Flott kort i herlige farger - vårlig kort som man blir glad av :)

Ha en fin dag! Go'klem

Petra/Paradise sa...

WOW! Vilka superläckra stämplar LenA vann! *smått avis* ;)

Kortet är superfint! Gillar vikningen =)
Söt skogstokig tjej i färgglatt ägg =D

Tokfina stämplar man har chans att vinna denna gången!
Hoppas på tuuuuuur!!!

KRAMISAR Petra

Pillan sa...

Superfint kort! Riktigt inspirerande... Jag tar chansen att ta en lott och se om man kan ha turen på sin sida ;) //Pillan

Sindra sa...

Så klart jag vill vinna så fina stämplar!
Tar en lott och hoppas på turen!
Ha en bra dag! :)

ankie@hemma.st sa...

Grattis Lena och vem vill inte vara med i nästa utlottning....
Jättefina stämplar denna gången oxå.

Dot Scrap sa...

wauw nogle skønne stempler Petra.
De er vildt flotte. VERDENSKLASSE.

Super sødt påskekort.

Eivor/Ejja sa...

Grattis LenA!!
Vilket fint kort, roligt med påsk inspiration.

Kram från mig,
Eivor/Ejja

www.eivor.blogg.se

Pia sa...

Hvor ser de stempler lækre ud

Veronica sa...

Åhhhh lägger genast en kommentar för de läckra stämplarna vill jag gärna ska flytta hem till mig.

Lena sa...

Grattis till vinsten LenA. Jättefint påskkort ni visar igen.

Jennie m sa...

Litar till turen och gör ett försök. Vilket underbart kort!!

LenA sa...

Jippiii......jag har vunnit...och vilka skogstokigt fina stämplar...jippiiii! Tusen tack!

Glömde nästan i glädjeyran....superfint kort i sköna färger!
Kram

Anonym sa...

Oj, oj, oj vilka fina stämplar !! Håller tummarna och hoppas på tur. Underbart kort ! /Ulrika

Eva sa...

Oj! Vilka härliga stämplar. Vill självklart vara med på utlottningen. Är väldigt nöjd med de stämplar jag beställde förra veckan!

//Eva

Anonym sa...

Superfina
Kreativa
Oändligt användbara
Glada
Trendsättande
Ofantligt vackra
Konstfärdiga
Ideskapande
Gudomliga
Angenäma

//Cari

Anonym sa...

Superfina
Kreativa
Oändligt användbara
Glada
Svenska
Trendsättande
Ofantligt vackra
Konstfärdiga
Ideskapande
Gudomliga
Angenäma

//Cari

Jessica sa...

Härlig stämpel "Bus i ägg"

Anonym sa...

Har precis hittat hit från en annan blogg och blev helt förälskad i alla skogstokiga stämplar..... klart jag vill vara med och tävla =)//frukson

annkan sa...

Grattis till vinnaren!

Vilka superfina stämplar man kan vinna- nu igen!

Therése sa...

Vilken härligt inspirerande blogg!! Ska kolla vidare snart, men kunde ju inte låta bli att kommentera just här... Fina stämplar är ju alltid trevliga =)

Ullkika sa...

Visst vill jag vara med & vinna sådana superfin stämplar... Nu gäller det bara att hålla min lilla tumme ;)
Grattis LenA till vinsten!
KramiZ Ullkika