måndag 15 mars 2010

Vinnare och påskkort från DT Petra/Paradise

Hej hej på er alla besökare!
Vinnare av tävlingen är... Papirdilla
Ett stort grattis till dig!
Maila mig din adress till
svenssonsvenssons@hotmail.com
så skickar jag vinstpaketet till dig.
Du har vunnit Skogstokigas
"Etikett/Adresslapp"
"Hörn Vintage" och
"Hjärta Swirl-You are the best"

......................................
Här kommer ett tokcharmigt påskkort från
DT Petra/Paradise med Skogstokigas
"Påskkärring med höna"
och "Etikett Glad Påsk"

Det var allt för idag.
Imorgon visar jag ProMarkers - målartips - brev/kuvert.
Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

8 kommentarer:

Cathrin sa...

Grattis till Papirdilla!

Härligt Påskkort i "påskiga" färger.

Ha en bra dag! Kram Cathrin

Eivor/Ejja sa...

Sååå fint kort! Stämpeln föll mig verklien i smaken och upplägget är jättefint.

Kram från mig,
Eivor/Ejja

LenA sa...

Grattis till vinsten Papirdilla!

Vilket härligt kort, snygga dekorationer och stämplarna är bara sååå fina, ett kort som gör mig glad!


Kram

Sue sa...

Love your blog, your creations are gorgeous. I have just purchased my first Skogs Tokiga's, they are adorable.
hugs
Sue x

annkan sa...

Grattis till vinsten, Papirdilla!

Åh, så sött kort! Texten är så vacker- och påskgumman hur charmig som helst. :-)

Soulsister sa...

GRATTIS till vinsten! O så härligt kort av Petra! Underbart!

kram

papirdilla sa...

Tusen, tusen takk! Så morsomt å vinne:) Jeg skal maile min adresse.

Kjempefint kort! Så herlige og glade farger:)

Klem,
Hanne

Gurkiss Scrappande sa...

GRATTIS Papirdilla :)

Underbara stämplar du vann.

Super snyggt kort.

Kram Gurkiss