tisdag 16 mars 2010

ProMarker Målartips + Påskkort från DT Lena

Hejsan på er alla. Goa och glada.
Idag visar jag mer målartips med ProMarkerspennor.
Jag har valt att måla kuvert/brev i nedanstående färger.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size

.........................................
Här kommer ett superdupercharmigt påskkort från
DT Lena med Skogstokigas "Bus i Ägg"
och "Minicirkel-Glad Påsk"

Klicka här om du vill ha chansen att vinna
ett unikt och tokläckert kuddfodral av Cathrin.
Önskemål?
Vad har ni för önskemål om att jag visar som
måleritips? Lämna gärna en kommentar.

Imorgon visas ett påskalster från mig.
Skogstokiga tisdagshälsningar
Petra

10 kommentarer:

Sue sa...

Ohh this is soo cute, absolutely gorgeous.
hugs
Sue x

Anita sa...

Hej och tack för målartips.
Kortet är verkligen jätteläckert.
Fler målartips... glasyr på muffins. Mönster på kläder, ibland målar du fler färger på tex en tröja.
Ha en bra dag.
Kramis

Soulsister sa...

Underbart kort Lena, ett "riktigt" påskkort! I löööv!

Dina måleritips är alltid så roliga att se, jag lär mig alltid något nytt. KRAM

Cathrin sa...

Sååååå himla najs kort Lena gjort.

Målartipsen är alltid lika välkomna, man lär sig alltid något nytt litet knep.

Tack för "reklamen" du är söt du Petra.

Ha det gott kram Cathrin

Petra/Paradise sa...

Hejsan gumman!
Vilket toppenfint kort Lena gjort!! WOW!

Målartips är alltid välkommet! Tack för alla tips du ger och framför allt INSPIRATION!!!

Anitas tips var bra! MÖnster på kläder! VILL SE!! =D

Kramis

lenascrappar sa...

Jag har svårt för skuggor på runda motiv..t ex glasyr som ngn nämnde men även tex en svamp eller elefant eller ngt sånt...får inte till det och blir ingen eller inte "rätt" effekt.Alla tips är välkomna....

Eivor/Ejja sa...

Jättefint kort, sååå påskit och det gillar jag!

Pia sa...

så nydeligt og herligt kort

Ellis sa...

Vad fint det blev, måste lära mig använda blenderpennan bättre! =)
Kramar

Gurkiss Scrappande sa...

Super tack för ditt tips ang färgläggning med promarker. Toppen bra och snyggt :)

Jätte snyggt kort.

Hmm vad för målartips?
Nu blev det ju hel tilt bara för de. Men glasyr på muffins som jag ser att en annan har skrivit.

Kram Gurkiss