torsdag 4 mars 2010

Påskkort från DT Lena

Hej hej på er alla!
Önskemål om att få se mitt pysselrum är noterat :O).
Bilder av det kommer att visas snart.
Nästa måleritips med ProMarker,
visar hur jag målar en jordgubbe.
....................................
Här kommer ett superläckert påskkort från
DT Lena med Skogstokigas
"Lappat Ägg", "Äggkorg Mini"
"MiniPense" och "Oval-Glad Påsk"

Det var allt för idag.
Glöm inte lämna kommentar
för att vara med i tävlingen.
Skogstokiga torsdagshälsningar
Petra

17 kommentarer:

Anneli Mellstrand sa...

Super fint kort ,blev väldigt förtjust i mini pense ligger nu på min önskelista .......

//anneli

Cathrin sa...

Supernice kort! Lila är ju rätt coolt, får skapa mer i den färgen tror jag.

Ha det bäst! Kram Cathrin

Dot Scrap sa...

Ohhh lilla er min yndlings farve. Hvor er det bare et smukt kort. Stemplerne med æggene er bare så fine. Jeg kommer i dejigt påskehumør.

Gro sa...

Nydelig kort, og så herlige farger som er brukt her! Er veldig glad i lilla jeg også!

Susanne Friberg sa...

Hejsan
Jag kommer i riktig Påsk stämning när jag ser detta fina kort.
Undrar vad ägget innehåller?
Vänligen Sanna Friberg

Joan sa...

Sødt kort i skønne farver :)

Anita sa...

Hej!
Det här kortet gillar jag. Mycket. Pensén är ju pricket över i:et här. :o)
Kramis

Therése Lundberg sa...

Underbart kort i vanlig ordning! Måtte påsken aldrig vara över...

Soulsister sa...

Superfint!
Ser verkligen fram mot att få se var du sitter och skapar :)
KRAM

Lena sa...

underbart kort. Vilka läckra färger, superfint.

Gurkiss Scrappande sa...

Spännande att få se sen hur det ser ut i ditt pysselrum :)

Jag ser fram emot flera tutorials på hur du färglägger också.

Himla läckert och påskigt kort.

Kram Gurkiss

chatrine sa...

Underbara kort.
Längtar till påsk

Anne sa...

Ja, en lila påsk kanske man skulle ha i år?
Snyggt kort.
/Anne L

Lottas vrå sa...

Vilket fint kort! Längtar efter påsken nu.

Har vunnit en kortutmaning hos Mima´s med ett kort med dina stämplar på. Kolla gärna i min blogg: http://lottasvra.blogspot.com/2010/03/utmaning-jag-vunnit.html

annkan sa...

WOW- hur läckert kort som helst!!!
SÅ läckra färger och så snyggt!

LenA sa...

Sååå fint! Pensén är ju så söt, nu kan jag lova att min skogstokiga önskelista är lååååång!
Kram

Ellis sa...

Jättefint kort och färgerna passar perfekt ihop! =)
Kram