måndag 22 mars 2010

Påskgodis och Mitt Skogstokiga Pysselrum

Hej på er alla!
Här kommer ytterligare en godispåse med påsktema från mig.
Jag har använt mig av Skogtokigas "Kittel med ägg"
"Lillan som påskkärring", "Skogstokig Swirl"
och "Text-Glad Påsk"

.............................................
Här nedan kommer bild/bilder av mitt pysselrum som
jag lovat. Jag fick för mig att jag var tvungen att städa
rummet innan jag kunde fotografera för det var så otroligt
dammigt men jag kom på att ni inte hade sett dammet
ändå *skratt*. Men nu är det iaf städat.
Klicka på bilden för större format/Click to view in large size
Det var allt för idag.
OBS! I april tar Skogstokiga två veckors semester.
Skogstokiga måndagshälsningar
Petra

6 kommentarer:

Cathrin sa...

Åh, vad fint och så anorlunda mot ditt övriga hem. Sött med matchande strykbräda och stolsdyna.

Men du......har du inte glömmt lite damm på hyllan vid skrivbordet längst ut i höger hörn?

Får nog ta och fota mitt nya rum snart snart,måste bara fixa lite gardiner först.

Godispåsen blev ju äggstra fin.

Kram Cathrin

Petra/Paradise sa...

WOW! VIlket härligt pysselrum! Förstår att du finner inspiration där.
Men visst är det bra att få en anledning till att städa.
Hemma hos oss brukar vi ibland bjuda hem folk så vi MÅSTE städa :P

Vilket mumsigt påskgodis!!
Superfint!!

Kramisar Petra

Ellis sa...

Vilket härligt pysselrum, måste ta och städa min lilla hörna! =)
Kram

lenascrappar sa...

Va kul att äntligen få se din lilla "atelje"...ser ut att vara härligt med utrymme och mycket inspiration...om inte annat nu när du städat*blink*...

Jag är ju lite avis på alla som har ett eget rum att fylla med pysselsaker men är ändå väldigt nöjd med min "hörna" =)...

Jättehärlig godispåse!!! Mums!!

ha det!! Kram

Evas Pyssel sa...

Men vad fint och välorganiserat du har det ! Du skulle se mitt pysselrum. Där blir kaos så fort jag kommer in.
Kram Eva K

Soulsister sa...

Supernajs! O jag är inte alls nyfiken på vad du har i det superhemliga skåpet....oh nej...